Hallo forum genoten,
Heeft iemand ervaring met KRAS Reizen? Ik ben van plan om 26 juli met Kras Reizen,naar Kenia te gaan. De reis is,!6 dgn safari rondreis “Kenia Compleet”. Graag jullie reacties!
Alvast bedank:Gerrit
Hallo forum genoten,
Heeft iemand ervaring met KRAS Reizen? Ik ben van plan om 26 juli met Kras Reizen,naar Kenia te gaan. De reis is,!6 dgn safari rondreis “Kenia Compleet”. Graag jullie reacties!
Alvast bedank:Gerrit
Hallo Gerrit,
Heeft u destijds de reis geboekt? Zo ja, dan zou ik graag van u horen of u het is geslaagd was etc. En of u nog tips heeft.
O.a. of het verplicht is om grote reistassen mee te nemen ipv koffers. En welk geld kunnen we het beste meenemen naar Kenia? In de reisbescheiden van Kras wordt o.a. Euro’s en dollars genoemd…Dus ja.
Ik hoop dat u de vragen kunt beantwoorden.
Gr. Tanja
OP al je vragen is een antwoord te vinden hier op het forum.
Gebruik even de zoekfuntie bovenaan rechts.
in het kort
reistassen zijn alleen nodig als je gaat rondhoppen met een vliegtuigje dan stouwt de bagage makkelijker (dat kan ook voor een safaribusje gelden als je iemand bent die 2 grote samsonites meedoet op reis wordt het moelijk)
geld hoef je niet nemen te nemen je kan overal pinnen, als je perse cash wil meenemen zijn euro`s prima, dollars zijn helemaal NIET nodig
er staan meer tips op dit forum, gewoon ff lekker lezen
succes