Eindelijk is het zover.
De 13de vliegen en dan de 14de aankomen in Sydney.
Ik heb niks gepland, dus go with the flow…
Is er toevallig al iemand die nog tips hebben?
Gr. Mike
Eindelijk is het zover.
De 13de vliegen en dan de 14de aankomen in Sydney.
Ik heb niks gepland, dus go with the flow…
Is er toevallig al iemand die nog tips hebben?
Gr. Mike
Hoi Mike,
Hoelang blijf je in Down Under? In ieder geval heel veel plezier daar, je krijgt geen spijt van een bezoek aan australie. Sydney is een mooie stad om Australie te ontdekken. Het is misschien wel de mooiste stad op onze aardbol, in ieder geval heel relex. vrolijke mensen,van alles te doen. Zie voor tips voor Sydney op deze forum.
Als je oud en nieuw nog in Down Under bent moet je proberen om met de jaarwisseling in Sydney te zijn. Daar zie je dan het mooiste en beroemdste vuurwerk, het zal wel moeilijk worden om dan overnachtingen te vinden. Want het trek enorm veel publiek. Komt er een weblog van je? Zodat we weten waar je zit… en foto’s kunnen bekijken.
groetjes,
Kees
Hey Kees,
De planning is minimaal een half jaar in OZ, maar dat is uit te breiden tot een jaar. Afhankelijk van de financieën uiterraard.
Ik heb eigenlijk niks gepland, behalve dan oud en nieuw in Sydney. Dat wil ik gewoon mee maken. Een goeie tip om nu al te zoeken naar een plekje om te slapen met oud en nieuw.
Wat betreft de weblog: Mohr.waarbenjij.nu, hier zal ik de links opzeten naar alle foto’s en filmpjes die ik ga maken!
Gr. Mike