Wie zit er met oud & nieuw in Sydney???

Hey,

Dit jaar ben ik (net als veel andere Nederlanders) in Sydney met oud en nieuw.

Omdat ik oudjaarsdag pas aankom heb ik niet veel tijd om in Sydney alles uit te zoeken, wie heeft er al ideeen/plannen? Er zijn heel veel feesten waar je heen kan maar alles is echt super duur! Kan je ook gewoon in het park of op het strand terecht?

Het lijkt me leuk om met andere mensen oud en nieuw door te brengen, dus mocht jij het ook leuk vinden of als je suggesties hebt dan hoor ik het graag!

Groet,

Robert

Hoi,

Ik kom 30 december aan in Sydney en ga daar dus ook O&N vieren. Ik weet ook nog niet waar de leuke feesten zijn. Mocht je inmiddels meer weten dan hoor ik het ook graag! Wat zijn verder je plannen? Ga je nog rondreizen?

Groetjes,
Femke

Hey Femke,

Hopelijk wordt dit topic nog wel een paar keer gelezen zodat er wat goede tips komen. Gister heb ik wel al een gratis ticket voor Millers Point besteld (naast de Harbor Bridge, niet aan kant van het opera house). Mochten er betere plannen zijn dan kan ik er altijd voor kiezen niet te gaan.

Ik ben al aan het rondreizen, vanavond vertrek ik met de boot van Melbourne naar Tasmanie. Daarom zal ik waarschijnlijk de komende 2 weken niet vaak deze site bekijken.

Jij vliegt 29 dec vanuit Nederland of zit je ook al ergens anders?

Groet,

Robert

Hallo,

Ik heb vorig jaar oud en nieuw in Sydney gevierd. Ben op dit moment ook in Sydney. Wij zijn rond 19.30 uur in de avond naar de brug gelopen in de rocks. Daar hebben wij naast de burg ene plek gevonden en zijn daar blijven staan. We hadden een prima plek en we konden het zeer goed zien. Deze was gewoon gratis we hebben eerst het kindervuurwerk gezien dat is om 21.00 uur en daarna om 0.00 uur het grote vuurwerk. Ik kan maar 1 woord hier voor gebruiken geweldig.
De feesten zijn er wel maar al maanden volgeboekt. Dus die zul je niet echt kunnen vinden. Gemiddeld kosten die feesten ook rond de 100 euro per persoon.

1 like

Ik zit helaas niet meer in Sydney met oud en nieuw (ben net terug thuis gekomen) maar restaurants hadden begin december nog plaats want ze adverteerden nog steeds. De prijs voor 'n avondvullende maaltijd inclusief drank kost echter wel ruim 400 dollar (dit bij restaurant Waterfront bij de Rocks met uitzicht op Operahouse en bridge)

Ja dat is wel de hotspot van het vuurwerk als je daar het feest gaat vieren. Ik heb het over feesten met eten maar zonder drinken. Die zijn er namelijk ook.

hallo,

ik vertrek over 3 dagen naar Sydney om ook daar oud en nieuw te vieren. Omdat ik eerst nog naar een kennis ga en pas 29 dec weer terug ben in Sydney heb ik ook niet echt de tijd om mensen te leren kennen vóór oud en nieuw. Dus mocht er nog iemand zijn dat het alleen viert maar dat niet wilt… Ik wil wel van de partij zijn!

Groetjes,
Stéphanie

heej,

en wat zijn jullie plannen??? ik zou graag met jullie meefeesten. je kan me altijd een berichtje sturen!!!