11 september 2001

Beste Lezers,

We zien het vandaag allemaal weer voorbij komen en het ligt in ons geheugen gegrift.
We weten nog precies wat we die dag deden of waar we ons bevonden.

Zat vanavond naar sbs6 te kijken over de helddaden van die brandweerlieden.

5 jaar terug zat ik aan de tap bij Truva hotel,een week na de ramp, en de barman zette spontaan het nummer op"Hero" van Mariah Carey.

Tranen schoten toen in mijn ogen,en nog als ik het weer hoor.

Sinsdien draai ik dat nummer elk jaar op 11 september,aan eerbetoon voor die helden die gevallen zijn.

Laten we er bij stilstaan.

Jullie Forumbeheerder,

Hans.

*Hans, *
Bij Turkish Teatime hebben we er ook al uitgebreid bij stilgestaan, iedereen is er vandaag weer mee bezig.

Ja Hans, het heeft ons zeker ook bezig gehouden gisteren. We hebben idd in TTT van gedachten gewisseld over onze gevoelens omtrent 11 september.

Ik werkte nog op m’n vorige school en we zaten in een teamvergadering toen een van de ouders ons belde dat we de tv aan moesten zetten.
We waren geschokt en hebben daarna alleen nog het gebeuren in Amerika gevolgd.

Het is een onuitwisbare herinnering.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Inderdaad Hans, dit heeft de wereld veranderd. Voor veel mensen is dit een zwate dag in hun leven en zal alles anders zijn. Niets is meer wat het lijkt.

Ik was op dat moment aan het overwerken. Ik werkte op dat moment ( heel ironisch) bij Stork. Ik maakte vliegtuigbekabeling. Voor veel mensen heeft dit geleid tot ontslag doordat de hele vliegtuigbranche in elkaar stortte. 3 ontslagrondes heb ik meegemaakt, en uiteindelijk was ook mijn contract afgelopen…

nu ik zo over schrijf lopen de rillingen nog over mijn rug

Groet Rachel

Nieuwe beelden van amateurfilmers zijn nu bekend geraakt. Bekijk de beelden hier: - YouTube