Hola chicos!
Gaat er iemand op 1 oktober ook naar Guatemala? Ik ga eerst naar Antigua om Spaans te studeren en om vrijwilligerswerk te doen. Daarna ga ik de andere landen in Centraal Amerika bekijken!
Hasta leugo!
Hola chicos!
Gaat er iemand op 1 oktober ook naar Guatemala? Ik ga eerst naar Antigua om Spaans te studeren en om vrijwilligerswerk te doen. Daarna ga ik de andere landen in Centraal Amerika bekijken!
Hasta leugo!
ik ga wel 1 oktober naar peru, ga jij toevallig via atlanta? ik ben namelijk ook hard op zoek naar een reisgenoot voor in het vliegtuig en ik moet overstappen in atlanta. dus misschioen vliegen we een stukje samen?
ik hoor het wel!
Originally posted by kiekebiek@21-08-2004, 20:34:45
** ik ga wel 1 oktober naar peru, ga jij toevallig via atlanta? ik ben namelijk ook hard op zoek naar een reisgenoot voor in het vliegtuig en ik moet overstappen in atlanta. dus misschioen vliegen we een stukje samen?
ik hoor het wel! **
Hoi,
Welke vlucht heb je op 1 oktober? Ik ben namelijk nog in afwachting van een reactie van een Schooltje om daar Spaans te leren. Dit hangt dan ook samen met het boeken van m’n vlucht. Mocht ik op de zelfde tijd vliegen en met de zelfde vlucht dan laat ik het je weten.
Groetjes, Erik
Hoi Kiekebiek,
Ik vlieg helaas via Miami met Iberia… ik heb gehoord dat het niet fijn is om in de VS over te stappen… Ik zie er dus wel een beetje tegenop!
Ja, ozzigirl, dat heb ik ook! helemaal omdat ik maar 2,5 uur heb… en erik, ik vlieg met delta airlines, om half 11 's ochtends vanaf schiphol. zou fijn zijn als ik eindelijk iemand heb gevonden! naar welke school ga je trouwens?
leonie
Hoi Leonie, ik vlieg ook met DA op 1 oktober om 10.25 en moet dus ook overstappen in de VS. Ik moet nog wel even kijken of je nog extra papieren nodig heb voor het overstappen, maar ik geloof het niet.
Ik heb contact met deze school:
http://www.spanishschoolperu.com/nl/indexnl.php
Echt super relaxed en zeer flexibel. Moet dus nog naar Cusco. Maar niet gelijk kan dan een paar dagen wachten omdat ik er pas op zondagavond moet zijn. Ze kunnen ook regelen dat je vanaf het vliegveld van Lima gehaald wordt en naar een hotel gebracht wordt en niet voor al te veel. Wel lekker als je 's avonds aankomt.
Hoi,
eindelijk iemand!!! daar ben ik echt wel blij mee! Ik zag al allemaal enge dingen daar in amerika gebeuren… Ik ga ook naar cuzco, al gelijk zaterdagochtend. Ik word ook van het vliegveld afgehaald en dan de volgnde dag om half 8 (!) weer opgehaald. Dat vond ik idd ook wel een lekker idee, anders moet je daar 's avonds laat nog een taxi gaan regelen enzo.
nou, dan zie ik je 1 oktober (ook al zo vroeg…)!
Leonie
hoi ,
ik vertrek ook op 1 oktober met iberia via madrid en miami en dan naar costa rica voor een half jaar! zijn er nog meer mensen die op deze vlucht zitten of mensen die in dezelfde periode naar costa rica gaan?
ik kan haast niet meer wachten! ![]()
Marieke
Hoi allemaal,
ik zou eerst op 1 oktober met Iberia naar Guatemala vliegen, maar dat hebben ze nu opeens gewijzigd naar 2 oktober en als het goed is hoef ik niet meer in Miami over te stappen!
He, dat is mooi! ga je vast veel geruster weg ![]()
veel plezier! leonie
inderdaad! en nu kom ik ook wat eerder aan!
He Marieke,
Vlieg je nu ook opeens op 2 oktober ipv de eerste?
Vorig jaar ben ik via Londen naar Miami gevlogen om daarna door te reizen naar Guatemala. Behalve dat je veel tijd nodig hebt om door de douane te komen, is er verder eigenlijk niets aan de hand. De mensen zijn behoorlijk vriendelijk, vooral als je vertelt dat je alleen op doorreis bent. Mocht je nog wat info willen, vraag maar raak…
Groetjes Rianne