1 nacht bangkok, 2 halve dagen

Hoi allemaal,

Ik kom donderdag sochtends aan in bangkok en vertrek de volgende dag s’avonds weer met een vlucht naar china… Ik heb dus twee halve dagen om te besteden. Ik verlijf in New Joe’s Guesthouse, bij Khao San road, heeft iemand tips hoe ik die halve dagen kan vullen? Ik dacht een markt of een tempel zien ofzo? Tips? Heel erg bedankt!

Groetjes, Loes

nou meid daar is genoeg te doen vind je vanzelf.
en mooie trip china staat nog op mijn lijstje
groetjes uit samui

Jaa er is veel te veel te doen! Dat is juist het probleem!! :slight_smile:
Veel plezier nog op Samui, langer in thailand blijven staat ook nog op mijn lijstje! haha

Bezoek zeker het oude Koninklijke Paleis en de Wat Phra Kaew waar zich het heiligste boeddha-beeldje van Thailand bevindt, de Smaragden Boeddha.
Hier vlakbij vind je ook de Wat Po, hier vind je de liggende boeddha, 46m lang, en 15m hoog, Wat Po is een van de oudste tempels van Bangkok.

Vervolgens zou je een bootje kunnen nemen naar de andere kant van de Chao Phraya-rivier en de Wat Arun (Tempel van de Dageraad) bezichtigen.

Ook is het leuk om een aantal uur door de kleine straatjes en steegjes van Chinatown te slenteren, een boottochtje door de klongs (kanalen) van Bangkok te maken, of (ook een aanrader) een fietstocht door Bangkok te maken. Hier vind je meer info mbt fietstochten door Bangkok:

http://www.bangkokbiking.com/nl-index.phtml