1 maand indonesie

Hallo allemaal,

Ik en mijn man zijn meestal elk jaar in TURKIJE OM FAMILIE OP TE ZOEKEN.
Kenia, Thailand en veel van Europa heb ik gezien. Mijn man is alleen nog maar in Europa geweest.
We zijn erg blij 1 maand vrij te heen in april. We willen naar Indonesië, maar we weten niet wat nu het mooist is om op te zoeken en waar te beginnen!
We horen graag tips van jullie!
Hartelijke groet,
Suna en Hasan

ps: mijn raarste souvenir was een lange speer, maar ook een pijl- en boog uit Kenia. Lastig te vervoeren en mensen kijken wel wat gek op Schiphol!

Hoi sunahasan, welkom op wereldwijzer!
Nou Thailand is een prachtig land,vooral het Noord Oosten(Isan gebied) heeft mijn volle interesse de laatste jaren.
Wat betreft Indonesië je zult keuzes moeten maken. Elk eiland biedt zijn eigen schoonheid en heeft meer dan genoeg in huis om een hele vakantie door te brengen. Een paar voorbeelden: voor cultuur snuiven bezoekt u Java, voor ongerepte natuur gaat u naar Sumatra en voor van alles een beetje met een vleugje strand gaat u naar het godeneiland Bali. Zo heeft ieder eiland zijn eigen identiteit en kunnen ze allemaal oneindig gecombineerd worden tijdens een verblijf in Indonesië.
Indien je nog met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten op het Indonesië Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,sunahasan!
groet,georgessiam.