Hoi
Mijn man is 65, ik ben 57, we willen voor 21 dagen naar Thailand of Indonesië, voor welk land zouden we kiezen en waarom.
Wij gaan individueel, geen groepreis, willen een zekere luxe, geen wilde dingen, zoals raften of in urenlange afstanden stappen.
We denken aan november of december of augustus ?
Wie kan ons advies geven?
Je hoeft in beide landen niet echt veel te lopen om toch veel moois te zien. Je hebt er erg goedkoop vervoer in de vorm van tuktuks.
Het ligt aan welke periode dat je wil/moet gaan welk land ik zou aanraden. Wil je dit jaar nog zou je augustus kunnen nemen voor Indonesie of november voor Thailand om buiten de regentijd te zitten.
Vind 'n combi van Java/Bali en ook Thailand erg mooi en leuk. De bevolking is prettig, maar in Indonesie toch iets meer uitkijken voor zakkenrollers dan in Thailand.
Rijstvelden, palmen, tropische natuur en stranden zie je in beide landen. Tempels hebben 'n andere stijl, maar beide culturen vind ik wel mooi om te zien.
Als het Indonesie wordt zou ik er 'n paar dagen Singapore aanplakken. Is heerlijk relaxte, schone, veilige stad waar heel veel te zien is. De zoo is de mooiste van de wereld, het birdpark is geweldig, de botanische tuin is indrukwekkend