ik ben patrick 42 jaar, ik ben naar costa rica, thailand, gambia, de vs en veel europesche landen geweest. graag wil ik nog een keer naar indonesie. van al de reizen die ik heb gemaakt heb ik toch mijn favoriet en dat is costa rica, een zeer mooi land flora en fauna zijn schitterend.
momenteel 3 kids worden verre reizen een beetje duur, maar genieten nu van europa.
Hoi Patrick welkom op wereldwijzer!
Nou Thailand is een prachtig land,vooral het Noord Oosten(Isan gebied) heeft mijn volle interesse de laatste jaren.
Wat betreft Indonesië je zult keuzes moeten maken. Elk eiland biedt zijn eigen schoonheid en heeft meer dan genoeg in huis om een hele vakantie door te brengen. Een paar voorbeelden: voor cultuur snuiven bezoekt u Java, voor ongerepte natuur gaat u naar Sumatra en voor van alles een beetje met een vleugje strand gaat u naar het godeneiland Bali. Zo heeft ieder eiland zijn eigen identiteit en kunnen ze allemaal oneindig gecombineerd worden tijdens een verblijf in Indonesië.
Indien je nog met vragen zit Patrick,dan kan je altijd een berichtje posten op het Indonesië Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Patrick!
groet,georgessiam.