Zuidoost Azië eind januari/begin februari

Hallo allemaal!

Ik ben Frank en 24 ben jaar oud. Ik ben net klaar met mijn studie en wil daarom nog even reizen voordat ik begin met werken. Echter vind ik alleen aan een reis beginnen niet zo leuk en daarom zoek ik 1 of meerdere personen die het leuk vinden om (voor een deel) samen zo’n reis te maken.

Het plan wat ik bedacht had was om rond eind januari/begin februari een reis gaan maken naar zuidoost Azië. Mijn idee is om tussen de 1 en 3 maanden te gaan reizen en dan naar Thailand te gaan. Als het uitkomt wil ook naar Laos en Cambodja. Dit zijn alleen maar plannen die ik bedacht heb en deze kunnen nog veranderen, want ik sta open voor suggesties. Verder heb ook nog geen vliegtickets gekocht, waardoor er veel flexibiliteit in mijn plannen zit.

Als het je leuk lijkt kan je me altijd een berichtje sturen en dan kunnen kunnen we onze plannen bespreken.

Groetjes,
Frank

Hi Frenk

Had je al een reactie ontvangen? Zit je aan die vertrekdata vast of kun je bijv ook wat later? ( zeg maart ).

Gr Rick

Hey Rick

Ik had verder nog geen reacties ontvangen. Ik zit niet aan een specifieke vertrekdatum vast, maar maart vind ik redelijk laat en zou wel echt de uiterste vertrekdatum zijn.

Groetjes,
Frank