We hebben de tickets naar HCM in de pocket. We gaan van 6 tot 20 augustus. Aangezien dit vrij kort is voor Vietnam willen wij het beperken tot Zuid Vietnam. We willen een paar dagen in HCM blijven, naar de tunnels en ook de Mekong Delta willen we zien. We willen eindigen op het strand. b.v. Mui Né. Heeft er iemand tips wat we het beste kunnen doen? Steeds na een excursie terugkeren naar HCM of kunnen we ook vanuit de Mekong delta doorreizen naar Mui Né? We willen namelijk niet te veel tijd kwijt zijn aan reizen, daarvoor zijn we er te kort. Maar willen natuurlijk ook wat zien van Vietnam.
Wij zijn net terug uit Vietnam. Als je alleen het zuiden van Vietnam wil doen zou ik denk ik het rondje HCMC-Mekong Delta-Phu Quoc maken.
En dus niet iedere keer weer terug naar HCMC. De tunnels kun je in een halve dag bezoeken vanaf HCMC.
Vanaf HCMC kun je met de bus naar de Mekong Delta (bv Can Tho), daar enkele nachten verblijven en dan met de bus naar Rach Gia
om de boot naar Phu Quoc te pakken. Van Phu Quoc zou ik dan terug vliegen naar HCMC, doe dit wel sowieso een dag voordat je weer
naar Nederland vliegt want deze vluchten zijn vaak vertraagd of worden geannuleerd. Succes!