Zuid India dec.2012

Hoi,

Vanaf eind november tot begin januari -of daartussen- wil ik (Corine, 34 jaar) graag rond gaan reizen in Zuid India.

Het plan is nog niet concreet, maar ik denk eraan om op Chennai te vliegen en van daaruit (in willekeurige volgorde) Mysore, Ooty-Kochi, Periyar, Madurai, Mamallapuram, Tamil Nadu, Kerala, Andhra Pradesh, Andamanen, en Kerala te bezoeken.

Wie heeft er tips voor het rondreizen (vervoer), overnachten & bezienswaardigheden en/of excursies?

-> én is er iemand die mee zou willen?

Groetjes,
Corine

Hoi Corine,

Ik zal mezelf even voorstellen: mijn naam is Emeliet, 31 jaar en woonachtig te Eindhoven. Ik ben momenteel druk bezig mijn wereldreis van drie a vier maanden samen te stellen.
Het plan tot nu toe is: 2 weken California, doorvliegen naar Tahiti, Fiji, Filipijnen, Borneo en dan door naar Zuid India. Ik zal waarschijnlijk eind november/begin december in Zuid India zijn om daar nog een aantal weken te reizen. Welke route etc, daar heb ik me eerlijk gezegd nog niet in verdiept.

Misschien leuk om elkaar op de hoogte te houden van onze reisplannen wellicht kunnen we een stukje samen reizen.

Groetjes,
Emeliet

Hoi Emeliet,

De plannen en reisperiode zijn gewijzigd.
Goede reis in ieder geval!

groetjes,
Corine