Zuid-Frankrijk vakantiehuis november 2011

Hallo lezers,

Ik heb de beschikking over een prachtig vakantiehuis voor 6 personen in de 1ste of 2de week november gedurende min. 2 weken/max. 3 weken.

Het ligt landelijk en afgelegen in de bergen en 30-50 km van een aantal grote Franse steden. Andorra, waar je in november al kunt wintersporten, en Barcelona liggen op 3 uur rijden. Hier wil ik dus wel even gaan kijken. Barcelona al zo vaak geweest, maar altijd weer leuk.

Ik houd zelf van terrasje, cafeetje, stad/omgeving bekijken, maar waar we zitten dat is vooral een natuurgebied. Fietsen, wandelen, paardrijden, tja, voor watersporten is het dan helaas te koud. Laat die bikini of zwembroek maar thuis.

Ik zoek reisgenoten die van afwisseling houden, dus b.v. de ene dag stad/terrasje/cafeetje en de andere dag wat relaxter. Als je geen zin hebt om mee te gaan, dan doe jij lekker jouw ding. Wat mij betreft geen probleem.

Ik zoek 1 of 3 reisgenoten, dus totaal met zijn tweeen of vieren.

De kosten, die niet hoog zullen zijn, krijg je van mij door. Dus geinteresseerden, MAIL:smile:

Leeftijd b.v.k. tussen de 25 en 50.

:cheer:

Ter aanvulling:

Voor 1 persoon vraag ik 600 euro.
Met 3 personen (en mezelf als 4de persoon) wordt het
ca. 360 euro p.p… Hierbij is het vervoer (mijn auto, Audi A4), van en naar de accomodatie, inclusief tolgeld inbegrepen en betaald. Ook zit het vakantiehuis hier bij inbegrepen met G/W/L.

Kosten die we daar maken, zoals boodschappen en brandstofkosten, parkeergelden, die zijn niet inbegrepen.

Dus voor 360 euro kan je 3 weken je als een GOD IN FRANKRIJK voelen. Evt. 2 weken is ook bespreekbaar, maar zal op de prijs niet veel of niets uitmaken.

Gewenst is wel dat zeker 1 van jullie ook zijn rijbewijs heeft.

Btw, mijn e-mailadres is catharina2011@live.nl

Groetjes