Zuid-Amerika: Juli 2013

Ik zoek een reisgenoot voor volgende zomer (juli/2013), voor een reisduur van 4 weken.

Graag zou ik naar Zuid-Amerika willen gaan. Meer specifiek naar het Amazone gebied en zeker naar Bolivia.

Ik wil mij vooral focussen op de natuur, dus zeker een trekking doen, het avontuurlijke en ook wel een beetje cultuur. Dus een mix met overheersend de prachtige natuur. Dit ook zo budgetvriendelijk te doen, zoals het openbaar vervoer te gebruiken, hostels, ecolodges…

Het lijkt me een hele ervaring om de Amazonerivier af te gaan, en van daaruit proberen verder te gaan naar Peru en Bolivia, of visa versa natuurlijk.

Als iemand interesse heeft om samen met mij de natuur in te gaan, dan hoor ik het graag. Tips zijn ook altijd welkom.

Hola!

Ik lees net je “zoekertje” voor reisgenoten. Ikzelf zou ook ongelofelijk graag voor een 4- à 6-tal weken naar Bolivia, Peru en misschien Argentinië gaan. En dit ook in de zomervakantie (juli - augustus). Ik wil zelf ook niet mee met een organisatie (véél te duur), maar ik heb wel wat schrik voor de eenzaamheid die ik daar misschien zal ervaren. Daarom lijkt het me wel leuk om een reisgenoot te hebben. Dit hoeft daarom niet voor de volledige periode te zijn, maar misschien als we gemeenschappelijke punten hebben waar we allebei graag naartoe willen, kunnen we samen wel iets uitstippelen.

Dus, als je nog steeds op zoek bent naar een reisgenoot: let me know!

Groetjes
Heleen