Zuid-Amerika febr 2007

¡Hola!
ik ben Didi, een meisje van 18 jaar en ik zit op het moment in Turrialba in Costa Rica om spaans te leren (inmiddels 3,5 week). Half februari vertrek ik naar Quito om vanuit daar rond te reizen, het plan is langs de westkust naar beneden. Ik spreek inmiddels een aardig woordje spaans en tegen die tijd hopelijk heel goed, ik heb gemerkt dat je dat wel nodig hebt.

Ik ben op zoek naar iemand die vanaf die tijd met mij mee wil reizen, ik heb zelf 4 maanden voor ik terug vlieg maar alleen het begin een maand of meer is ook goed. Mijn plannen van welke landen en wat ik wil zijn staan niet vast en ik ben niet moeilijk om het om te gooien.

¡Hasta luego!
xx Didi

Hallo Didi!

Ik ben Renate (30 jaar jong) en ga van 9 feb. tot 2 maart naar Costa Rica om rond te reizen. Misschien is het leuk om samen iets te ondernemen? Stappen, een regenwoud doorkruisen, of op 't strand liggen… maakt mij niet uit. Ik ben sportief en avontuurlijk ingesteld. Mijn Spaans is miserabel (zou mij goed uitkomen (-: ) en vind het ook leuk om jouw ervaringen tot dusver aan te horen! Hasta Luego! Renate