Ik ben op zoek naar iemand die het net als ik superleuk lijkt deze zomer (2006) ongeveer 4-6 weken in Zuid-Amerika of Azie rond te reizen!
Het liefst ga ik met een student, m/v tussen de 18 en 23 jaar die net als ik wat meer van de wereld wil zien dan een feestvakantie aan de Middellandse Zee.
Ik ben 19 jaar, 2e jaars IB-student en woon op kamers in Maastricht. Ik loop al langer met het idee rond om een reis te gaan maken. Helaas hadden mensen in mijn omgeving al andere plannen voor de zomer of geen geld…
Lijkt het je wat, stuur me dan een mailtje!
ik lees dat je berichtje een beetje oud is maar ik ga juli 2006 naar zuid/amerika of azie, ik zit nog in een dilemma waar ik heen wil.
Heb jij al concrete plannen?
Ik ben mariet, 22 en net afgestudeerd, heb werk tot juni en dan wil ik eindelijk voor een paar maandjes weg!
Ook ik zit er behoorlijk aan te denken om aankomende zomer voor een week of 4 (studie en stage laten niet langer toe) naar ‘ver weg’ te gaan. Ook is het niet mijn doel om te feesten en te lallen enz enz. Ik wil voor de cultuur en natuur en waar naartoe heb ik tot nu toe een beetje open gelaten. 1 ding is wel zeker, het moet low budget zijn…Zelf kan ik pas aan het einde van juli tot einde van augustus…Misschien eens mailen?
Dus wie weet…
Bij mij ligt in de planning om in aug/sept voor een paar maanden weg te gaan. Ik wil als eerst spaans leren en de dom rep en argentinie hebben mijn voorkeur. Daarna misschien een beetje rondreizen…ligt aan de financien natuurlijk. In maart ga ik alles def maken, nu ben ik me een beetje aan het orienteren.
Als jullie nog tips hebben? Of omstreeks dezelfde tijd willen gaan?
Ha Babs!
Je plannen vertonen een grote gelijkenis met de mijne! Ik was ook van plan om vanaf 10 juli zo’n zes weken in Z-Amerika te vertoeven. Brazilië is favoriet, maar daarnaast lijkt bv. Bolivia, Peru, Ecuador of Midden-Amerika me zeker de moeite waard om (ook) heen te gaan!
Ik ben 23 jaar en werk bij de marine, maar studeer op het moment echter af in Groningen. Ben dus wel avontuurlijk, sociaal en flexibel.
Wellicht kunnen we de plannen op elkaar afstemmen!