Azië deze zomer

Hi!

Ik ben mandy, 26 jaar en woonachtig in Utrecht.
Aankomende zomer wil ik graag weer gaan backpacken maar het lijkt mij gezellig om dit met een reismaatje tussen de 25-35 jaar te doen!
Helaas kan ik door mijn werk slechts drie weken achter elkaar vrij krijgen.
Ik vind het heerlijk om rond te reizen, genoeg te zien maar ook af en toe tijd vrij te maken voor een leuk feestje of strand dagje.
Een echt concreet plan heb ik nog niet en het lijkt mij leuk dit samen te plannen. Afgelopen zomer heb ik alleen gereisd op Java, Bali en de Gili’s. Lijkt het je leuk om samen te reizen laat het mij dan weten!!

Groetjes!

Hoi Mandy, welke periode kan/wil jij weggaan?
Groetjes

Hi! Ik zat zelf te denken aan september (mits dit matcht met de weerverwachting van mijn bestemming). Maar ben dus nog erg flexibel! :slight_smile:

Ah oke, mijn planning is meer begin van de “zomer” (mei juni)… Helaas…

Volgens mij hebben we veel gemeen! ������

Hoi Mandy,

Ik heb je oproep gelezen wil hier graag op reageren.

Mijn naam is Dennis, ben 28 jaar en kom uit omg. Eindhoven.
In 2009 en 2010 heb ik een rondreis van 3 weken door Amerika gemaakt. Wat me erg goed bevallen was!

Ik heb nu weer tijd om mooie verre reizen te maken… Zo ben ik erg nieuwsgierig naar o.a. Azië en Zuid-Amerika, met als eerste keuze Azië.
Ook ik heb nog geen waterdicht plan, wat dus goed uitkomt. Hier zouden we samen tot een mooie reis kunnen komen

Mijn interesses zijn erg breed en niks is voor mij te gek. Ik heb een culturele en avontuurlijke instelling, maar ben ook in voor een dagje te relaxen of een feestje. Hierin zal vast een mooi balans gevonden kunnen worden.

Ik denk dat we met onze interesses aardig op 1 lijn liggen. Wat vind jij?

Groetjes Dennis (dvdo)

hoi mandy

ik wil ook deze zomer graag naar azie.
heb al een rondreis thailand en china gemaakt.
wil nog veel meer in azie zien,
ik wil gedurende de zomervakantie weg , ivm mijn werk als docent kan ik alleen de schoolvakantie weg.

mocht je interesse hebben om te kijken welke mogelijkheden er zijn dan hoor ik het graag

gr jeroen