Hey!
Ik ben Kim, 21 jaar en kom uit Rotterdam. Ik ben momenteel bezig met een schakeljaar om hierna een master te kunnen volgen (ben dus student!).
In de zomer van 2011 wil ik graag naar Zuid-Amerika. Zelf zat ik denken om in ieder geval van Buenos Aires af te reizen naar Rio de Janeiro>>>. Verder heb ik nog helemaal geen definitieve plannen!
Deze reis zou ik graag met minimaal 1 reisgenootje maken! Ben jij degene die met mij meegaat deze zomer?!
Ik ben (in verband met examens) beschikbaar tussen 20 juli tot 20 augustus (eventueel tot begin september). Ik wilde er toch wel 3 tot 4 weken voor uit trekken.
Ik kijk uit naar reacties! Mailen kan altijd ^^:wereld:
Hoi Kim,
Ik ben Denise en ben ook bijna 21. Ik ga eind juni mijn afstuderen afronden. En dan in september aan een premaster/schakelprogramma beginnen om toegelaten te worden tot een master.
Klinkt op zich heel leuk wat je wilt doen. Maar heb je al een idee hoe je wilt gaan. Het idee van backpacken of wat meer verzorgt. En wil je in hostels slapen of heb jij andere ideeen? Wel handig om te weten wat voor een type reizigster jij bent…
Groetjes Denise
Hey, bedankt voor je reactie!
Mijn ideeen zijn samen te vatten in:
- De heen en terugreis wil ik wel al boeken
- Ik wil graag in hostels verblijven
- Ik wil van Buenos Aires naar Rio de Janeiro trekken, en ter plaatse bepalen wanneer, hoe etc (maar wel van tevoren bekijken wat de mogelijkheden zijn, zodat je genoeg vrijheid hebt maar ook niets hoeft te missen).
Groetjes! Kim