Ja we vliegen via Dubai terug naar Amsterdam. Beide vluchten hebben ern stopover van ca 2 1/2 uur. In de praktijk is dat doorgaans genoeg. De bagage wordt doorgelabeld
Sent from my SM-J510FN using Wereldwijzer mobile app
Ja we vliegen via Dubai terug naar Amsterdam. Beide vluchten hebben ern stopover van ca 2 1/2 uur. In de praktijk is dat doorgaans genoeg. De bagage wordt doorgelabeld
Sent from my SM-J510FN using Wereldwijzer mobile app
Ik zit nog even met de volgende vraag.
Is het in deze periode half feb t/m half maart beter om de reis te beginnen in kaapstad en te eindigen in Johannesburg ?
Ik heb gehoord dat februari mooier is in de kaap en voor safari’s in kruger is maart weer een betere periode, klopt dat ?
Februari en maart is nog zomer, het gaat langzaam dan naar de herfst toe. Maar een heerlijke periode. VOor Kaapstad maakt het niet uit maart of februari. En Kruger is goed elke maand. Alleen in de wintermaanden juli,augustus en lente maand september, zijn de struiken nog niet vol met bladeren,Mozart je de dieren beter kan spotten. Maar je moet gewoon altijd geluk hebben wil je veel verschillende doeren zien…maakt niet uit welke maand.
Ga je dit (nog) doen? We hebben het namelijk gecombineerd met vliegen, en het is echt fantastisch. Mocht je meer willen weten, kan ik wel wat info geven.
Hartelijk dank voor uw reactie. Nee, we hebben een offerte laten maken maar daar zijn we toch wel van geschrokken. 1800 euro kwam erbij voor 2 nachten. ![]()
Ja het is daar helaas daar super duur, daarom zijn wij er nog nooit geweest, heel jammer, maar moet wel super mooi zijn, erg toeristisch wel…