15 dagen Zuid Afrika - reisplan?

Goeiemorgen!

Wij willen in februari 2012 2 weken zuid afrika boeken, het is een beetje kort misschien maar later het jaar gaan we ook weer 3 weken naar vietnam dus veel dagen bleven er niet over :slight_smile:
Nu willen wij ook echt meer voor het safari-gevoel gaan en natuurlijk wat moois van Afrika zien. We hebben een retourtje Johannesburg op het oog en uiteraard Krugerpark etc. Weet iemand een goeie route voor die 2 weken? We huren zelf een auto en ALS we het zouden redden, ook nog Kaapstad willen zien. Iemand tips?
En visum is niet nodig toch?

Hoor het graag van jullie!

Hoi, ik neem aan dat je februari 2014 bedoelt? :wink:
In de omgeving van Johannesburg is Pilanesberg ook erg mooi om te zien (wildpark). Als ik zou moeten kiezen tussen Pilanesberg en Kruger Park dan zou ik echt daar voor kiezen. Verder kan ik je de Bourkes Luck Potholes aanraden. Pilgrims Rest en Gods Window zijn ook erg mooi en indrukwekkend om te zien!
In Kaapstad mag je de bekende toeristische plekken natuurlijk niet overslaan :wink: Denk aan de Tafelberg, Kaap de Goede Hoop en Kaappunt, Robbeneiland maar ook kun je daar goed shoppen bij V&A Waterfront.
Ik ben zelf ook een reis naar Zuid Afrika aan het plannen voor ween week of 2-3 maar nog opzoek naar iemand die met mij mee wil!

Succes en veel plezier!!

Groetjes Marielle

Hoi Marielle,
Wanneer zou je willen? Ik zou zelf misschien ook die kant op willen in januari, 14 tot 25 zoiets.

• Updated - - -

Hoi Marielle,
Wanneer zou je willen? Ik zou zelf misschien ook die kant op willen in januari, 14 tot 25 zoiets.

Hoi Sooph,
Ik heb inmiddels geboekt! Op 24 januari vertrek ik voor een 17daagse rondreis tusse Kaapstad en Port Elizabeth. Daarna vlieg ik nog naar Johannesburg om een kleine week vrienden te bezoeken…
Jij plannen?