zuid-afrika here we come?!

Hallo allemaal,
Ik ben Mirjam 26 jaar en ga binnenkort hoogstwaarschijnlijk met mijn vriend voor een jaar naar Johannesburg. Hij is gevraagd voor zijn werk een jaar bij een bedrijf daar te werken. Het gaat allemaal erg snel, dus ik zoek me suf naar allerlei nuttige informatie over Johannesburg, emigreren en wat ik dan vooral moet weten en niet moet vergeten.
Ik zelf heb Sociaal pedagogische hulpverlening gestudeerd en werk in de revalidatie. In/rond johannesburg zou ik graag vrijwilligerswerk willen doen.
Tot schrijfs :slight_smile:

Hoi Mirjam,
Welkom op wereldwijzer,
Voor vragen over wonen en werken in het buitenland kan je deze link aan klikken weet zeker dat al je vragen worden beantwoord.
Idem als je eventueel vragen hebt over vrijwilligerswerk in het buitenland,dan kan je altijd een berichtje plaatsen in het vrijwilligersforum hier op wwz.
Als je wat vrije tijd hebt na al dat werken ,dan kan je eventueel het meest interessante en aangrijpendste museum van Johannesburg bezoeken namelijk het Apartheid Museum. Hier krijgt u een multimediale tour door de geschiedenis van de apartheid.
nog veel suc6 voor de toekomst Mirjam!
Om dit welkomsberichtje af te sluiten een mooie foto van Johannesburg stad!

http://www.pommietravels.com/wp-content/uploads/2011/05/Johannesburg-hd-e1304940397662.jpg

groet,georgessiam.