hallo,
ik zoek iemand die graag een jaar vrijwilligerswerk wil gaan doen in Zuid-Afrika. Ik ga er zelf werken in de zorgsector vanaf april 2010. Zou me leuk lijken om het samen met iemand van hier te doen. Het zal waarschijnlijk in een ietwat afgelegen gebied zijn, in het Noorden, en dan is contact met mensen van je eigen cultuur ook wel belangrijk. Om samen de andere cultuur te ontdekken.
dus als je openstaat voor een totaal nieuwe ervaring… en ook al kan je niets anders dan les engels geven… ring my bell
greets
Bart
Hee,
Ik begin in maart met mijn reis. Ik begin in Zuid-Afrika. Hier wil ik ook het liefst een week of 6 weken vrijwilligerswerk doen. Vervolgens vlieg ik weer verder om de rest van ons ronde aarbolletje te bekijken. Ik zou graag deelnemen een sociaal/ zorg project, net zoiets als wat jouw plan is. Leuk om samen ideeen op te doen en wie weet… Let me know. email is [EMAIL=“info@tessabrandt.nl”]info@tessabrandt.nl.

Tessa,
ik zal midden maart toekomen in Johannesburg en dan een rondje maken langs Durban en Drakensberg. Ik zou er een maand over doen. Nadien ga ik voor een jaar aan het werk in de North-west province. Ongeveer op 6 u van Johannesburg, vlakbij de grens met Botswana.
Ongetwijfeld zal ik tijdens dat jaar ook nog reizen, dus zou wel leuk zijn om in contact te blijven.
groetjes,
bart