Zuid-Afrika December

Hallo allemaal,

Ik kom zelf uit Zuid-Afrika en wil na 12 jaar het land weer bezoeken. Ik zat er aan te denken om met de bazbus (www.bazbus.co.za) een route te nemen van Kaapstad naar Johannesburg/Vereeniging.

Het zou me leuk lijken om samen met iemand vanuit Nederland te vliegen en de reis samen te beginnen,en dan zien we wel hoe lang we samen gaan reizen.

Wie lijkt het leuk om samen met mij dit te gaan doen? Het plan was een beetje om in december te vertrekken.

Ik ben Annika, 18 jaar. een spontane rustige vriendelijke en eerlijke meid. Mijn passie is reizen en ik ben dol op avontuur, om erop uit te trekken en wat meer van de wereld te mogen zien!

Is er al iemand enthausiast?

Liefs,
Annika

Dag Annika,

Een leuk idee,ik heb altijd Zuid Afrika willen bezoeken,liefst met de auto,maar dit is mssn een mooi alternatief.
Ik ben 42 jaar,idd een andere generatie,natuurlijk wel leuk dat jij Zuid-Afrika al zo goed kent,heb je er nog familie wonen?
<hopelijk komt er nog meer reactie van toffe reisgezellen.
grtn,Marc

Dag Marc,

bedankt voor je reactie.

Inmiddels heb ik mijn tickets al geboekt voor november, en heel mijn familie woont er nog, dus die ga ik mooi opzoeken.

Voor mij blijft Kaapstad het hoogtepunt, dus als je er ooit naar toe gaat, Kaapstad mag je niet missen!

Groetjes,
Annika