Zuid Afrika april 2014

Hallo,

wie gaat er in april 2014 ook naar Zuid-Afrika?

Hoi . mag ik mijn voorstellen. . Ik ben sarge (via email of pb zal ik mijn echte id geven. excuseer verblijf graag anoniem op openbaar forums) en woon in West vlaanderen aan zee. Wil paar maanden gaan rondreizen . Verschillende landen bezoeken waaronder Africa continent en usa (heb er ca 5jr gewoond). Leukste is om met verschillende leuke mensen daar rond te reizen misschien. Lijkt ge da ook plezant? Een auto 4x4 huren en verschillende landen bezoeken. Andere ideeën welkom natuurlijk. Kent ge nog meer leuke mensen die mee zouden willen gaan? Verblijven in eigen tenten,Lodges,hotels?? . Met groepje is ook stuk veiliger natuurlijk
mocht ge interesse hebben en x willen afspreken ?? ideeën bepraten ed. Greetz sarge

Hoi!
Ik ga ook in april naar Zuid Afrika voor ongeveer 5 weken. Vanaf februari reis ik vanaf Tanzania naar ZA en verwacht begin april in Kaapstad aan te komen:) Wil beginnen in Kaapstad en eindigen in Johannesburg en voor de rest staat alles open. En jij?

Via Wereldwijzer app

Hoi helaas niet in de periode die ik ga. Plannen zijn helaas ook iets gewijzigd . Aug Thailand 2 maanden minimaal. Daarna usa roadtrip paar maanden. Africa denk jaar er na want wil zeker 4-6 maanden weg. Begin Zuid Africa. . Gansbaai duiken met witte haai. Dan helemaal naar Rwanda en Kenya rijden. 4x4 huren of kopen 2de hands en desert Proof maken en vanuit Europa rijden helemaal.
Greetz

Ik ben ook begin april 2014 in Kaapstad, wil graag langs de Garden Route backpacken en zoek nog een reisgenoot :slight_smile: Ben 21 jaar, net afgestudeerd en hoop naast Zuid Afrika nog meer landen in Zuidelijk Afrika te bezoeken.

He Renate, leuk dat je ook naar ZA gaat:) Misschien kunnen we contact houden. Ik ben rond 14 april in Kaapstad en wil ong 4 weken backpacken langs de kust en iemand ontmoeten met dezelfde plannen is altijd leuk:)
Groetjes Mara

Via Wereldwijzer app

Hey,
Jammer, het had me heel leuk geleken maar ik ben er alleen van 28 maart tot 5 april!
Ik wil in die week ook langs de kust backpacken. Veel plezier alvast!!