Zouk / kizomba dansen in Portugal

Dag allemaal,

ik wil toch wel een weekje ofzo weg deze zomer, maar wist niet wat. nuhad ik bedacht dat het wel leuk zou zijn om zouk / kizomba te gaan dansen in portugal.
Wie kent er lokale dansscholen e.d. die dit kunnen aanbieden, niet speciaal op touristen gericht. (het laatste dat ik wil, is met een groep van 20 nederlanders te staan zweten) nee, liever heerlijk (leren) dansen in portugese sferen!

over afrika weet ik veel van portugal niets, dus…

heb je nog tips over goedkoop vervoer naar portugal, leuke goedkope slaapplekjes…? let me know!

ik reis zoals altijd alleen, en met het openbaar vervoer/vliegtuig.

thanx!

gr mariska

Dag Mariska

Je kunt in ieder geval goedkoop met Ryanair naar Portugal vliegen.

Eventuele tips staan ook op de website van ons guesthouse ‘Borboleta no Monte’. Kijk maar eens bij de links op www.borboletanomonte.eu

Met betrekking tot het dansen zal ik eens een rondvraag doen. Indien ik iets meer weet laat ik het je wel weten.

Groetjes uit Portugal

Rob

dag rob, bedankt voor de reactie. ik heb inmiddels wel wat plekjes ed in lissabon gevonden waar je zouk kan dansen, nu nog de dansscholen. ben erg benieuwd. ik hoef nl ook niet echt elke avond uit op vakantie een keertje zou wel leuk zijn maar verder…

mooie b&b hebben jullie, dat uitzicht!! geweldig hoor!
Het spreekt me zeker aan om eens een keer door heel portugal te crossen, toch maar eens een rijbewijs halen :wink:

groet mariska

Hoi,
Ik zag je post van vorig jaar toen ik opzoek ging naar zouklessen in Portugal. Heb je mischien tips?
Groet Lonneke