Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een leuk gastgezin waar ik in de zomermaanden kan werken als au-pair.
Ik vertel even wat meer over mezelf:
Ik ben Nadieh, 19 jaar en ik woon in Nederland (Utrecht).
Ik studeer Pedagogische Wetenschappen aan de Universiteit Utrecht. Pedagogische wetenschappen is niet overal bekend, dus daar zal ik nog wat meer over vertellen. Pedagogische wetenschappen bestudeert de opvoeding en ontwikkeling van kinderen en tieners, met name wanneer de ontwikkeling problematisch verloopt. De interactie tussen het kind en de opvoeder staat daarbij centraal. Verder houdt pedagogiek zich bezig met sociale kwesties zoals maatschappelijke integratie, jeugdcriminaliteit, drugsgebruik en overgewicht onder jongeren.
Ik zit nu in het tweede jaar van mijn Bachelor opleiding, en vindt het nog steeds heel erg leuk. Na mijn bachelor hoop ik een master gehandicaptenzorg/kinderrevalidatie te gaan doen. Dit gebied van de pedagogiek interesseert mij het meest.
Mijn hobby’s zijn fotografie, schilderen en ik zit sinds mijn 10e op pianoles. Verder doe ik graag leuke dingen met mijn vriendinnen en mijn vriend, zoals etentjes, uitgaan etc. Ik heb sinds 3 jaar een vriend, Max, die ik nog ken van de middelbare school.
Ik woon thuis bij mijn ouders. Ik heb een zus van 21 jaar oud. Zij studeert gedurende een jaar Bedrijfseconomie in Rome, waar ik graag op bezoek ga voor een stedentripje!
Ik vind het heel leuk om met kinderen te werken. Dit doe ik dan ook vaak naast mijn studie.
Ik ben begonnen met oppassen toen ik 14 was op een buurjongetje. Dit is mij heel goed bevallen, dus ging ik op zoek naar meer oppasadresjes. Samen met een vriendin hebben we via onze basisschool verschillende oppasadresjes gehad, waar we dan met z’n tweeën heen gingen. Na ongeveer een jaar zijn we dat meer apart gaan doen. Op dit moment heb ik (heel) veel oppasadresjes waar ik incidenteel en vast oppas. Ik pas op de maandagmiddag op 2 kinderen van 9 en 11 op, vlak bij mij in de buurt. Ik haal ze dan op van school en dan doen we leuke dingen tot ongeveer 6 uur. Dit doe ik ook op de donderdag en vrijdagmiddag bij een ander oppasadresje. Dit zijn kinderen van 6, 9 en 11 jaar. Op de dinsdagavond kook ik voor twee meiden van 14 en 17, ik blijf meestal tot 23.00u en slaap af en toe bij ze. Hier ben ik begonnen met oppassen toen ze nog 9 en 12 waren en op de basisschool zaten, inmiddels zijn het een soort vriendinnen/zusjes van me geworden. Verder pas ik nog regelmatig op kinderen tussen de 0 en 11 bij mij in de buurt. Ook werk ik bij de overblijf op een basisschool. Dit doe ik sinds april 2012. Ik ben dan aanwezig bij een klas als overblijfjuf om eerst een half uurtje te lunchen en daarna gaan we een half uurtje buiten of binnen spelen. Ik ben meestal overblijfjuf bij de kleuters of groep 3, wat me ontzettend goed bevalt. Aardig druk dus buiten mijn studie!
Het lijkt me leuk om op uw kind(eren) in de zomer te passen, ze te leren kennen en leuke dingen met ze te doen!
Als u geïnteresseerd bent in mij, stuur me dan een mailtje naar: nadieh@live.nl
Groetjes,
Nadieh