Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een leuk gastgezin waar ik in de zomermaanden kan werken als au-pair.
Ik vertel even wat meer over mezelf:
Ik ben Nadieh, 19 jaar en ik woon in Nederland (Utrecht).
Ik studeer Pedagogische Wetenschappen aan de Universiteit Utrecht. Pedagogische wetenschappen is niet overal bekend, dus daar zal ik nog wat meer over vertellen. Pedagogische wetenschappen bestudeert de opvoeding en ontwikkeling van kinderen en tieners, met name wanneer de ontwikkeling problematisch verloopt. De interactie tussen het kind en de opvoeder staat daarbij centraal. Verder houdt pedagogiek zich bezig met sociale kwesties zoals maatschappelijke integratie, jeugdcriminaliteit, drugsgebruik en overgewicht onder jongeren.
Ik zit nu in het tweede jaar van mijn Bachelor opleiding, en vindt het nog steeds heel erg leuk. Na mijn bachelor hoop ik een master gehandicaptenzorg/kinderrevalidatie te gaan doen. Dit gebied van de pedagogiek interesseert mij het meest.
Mijn hobby’s zijn fotografie, schilderen en ik zit sinds mijn 10e op pianoles. Verder doe ik graag leuke dingen met mijn vriendinnen en mijn vriend, zoals etentjes, uitgaan etc. Ik heb sinds 3 jaar een vriend, Max, die ik nog ken van de middelbare school.
Ik woon thuis bij mijn ouders. Ik heb een zus van 21 jaar oud. Zij studeert gedurende een jaar Bedrijfseconomie in Rome, waar ik graag op bezoek ga voor een stedentripje!
Ik vind het heel leuk om met kinderen te werken. Dit doe ik dan ook vaak naast mijn studie.