Aangeboden: Lieve en Ervaringen Zomer aupair (2012)

Beste Familie,

Voor de zomer van 2012 ben ik op zoek naar een leuke familie om als AuPair te komen helpen.
Ik ben 23 jaar, kom uit Zeist en ben op dit moment studente Pedagogische Wetenschappen aan de Universiteit van Utrecht.
Ik ben vanwege mijn studie alleen de zomermaanden beschikbaar.
Een diploma SPW/Onderwijsassistent en mijn HBO Pedagogiek propedeuse heb ik al behaald.
Stages op basisscholen (Gewoon en Speciaal onderijws) en Orthopedagogische dagverblijf voor kinderen met een ontwikkelingsstoornis.
Werkervaring op de Buitenschoolse opvang, Kinderdagverblijf en op dit moment werk ik als PGB begeleidster bij een meisje van 7 jaar met een ontwikkelingsstoornis.
Vrijwilligerswerk in een kindertehuis in Zuid Afrika gedaan.
In 2009 heb ik mijn eigen kinderkoor opgericht dat op dit moment één van de beste is van Nederland (vergelijkbaar met Kinderen voor Kinderen, alleen dan volkomen gericht op goede doelen. www.net4kids-kinderkoor.nl).
Veel ervaring met kinderen van 0 t/m 15 jaar oud.
Werken met kinderen is één van de dingen die ik het liefste doe.
Verder hou ik erg van dansen, zingen en theater. Lezen, films kijken en leuke dingen doen met vrienden. Zwemmen, het strand, lekker buiten zijn (Als het mooi weer is, haha).
Reizen is een grote passie en ik wil graag de hele wereld zien en ontdekken!

Bent u op zoek naar een lieve en ervaren aupair voor zomer 2012?
Stuur me dan een email; [EMAIL=“jitsketje@hotmail.com”]jitsketje@hotmail.com
Groetjes,
Jitske.

Hallo Jitske,
Ik las net je berichtje en vroeg mij af of je nog op zoek bent naar een gezin om de zomermaanden als aupair te komen werken…
Wij zijn een gezellig jong gezin dat half maart vertrekt naar Frankrijk. We zullen daar als beheerderspaar op een camping in de Franse Alpen gaan werken. Nu zoeken wij een lieve, geduldige aupair voor onze zoon Mads. Hij is 23 december 1 jaar geworden.
Welke maanden zou je evt. beschikbaar zijn?
Ik hoor graag van je!
Vriendelijke groet, Nathalie