Lief gezin gezocht zomer 2013 :)

Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar een gezin dat mijn hulp goed kan gebruiken deze zomervakantie. Ik zit nu in het eindexamenjaar van het VWO en hoop eind juni in het bezit te zijn van mijn diploma :). Voordat mijn studie begint heb ik een paar maanden vrij en omdat ik er niet van houd om thuis te zitten en niets te doen maar liever dingen onderneem leek het mij een leuke en leerzame ervaring om te werken als au pair.

Even iets over mezelf. Mijn naam is Charlotte, ik ben 18 jaar en ik woon in Gelderland. Ik ben erg geïnteresseerd in gezondheid en als ik mijn VWO diploma op zak heb hoop ik ‘European Public Health’ te studeren aan de universiteit in Maastricht. Mijn voornaamste hobbies zijn tennissen, koken, lezen en ja, ook oppassen ;). Ik pas al sinds mijn dertiende op en het is me nog steeds niet gaan vervelen. Op het moment pas ik zowel incidenteel als vast op, op kindjes van 3 tot en met 9. Tijdens het oppassen vind ik het leuk spelletjes te spelen, te knutselen, stukjes te fietsen, lekkere dingetjes te bakken en voor te lezen (stiekem vind ik kinderboekjes zelf ook nog leuk…)!

Ik zou graag op uw kind(eren) willen passen deze zomer (vanaf +/- eind juni) en allerlei leuke dingen met ze willen doen! Als u vragen heeft kunt u een berichtje achter laten en ik kan indien ook mijn email adres doorgeven!

Groetjes,
Charlotte