Zonnige zomer vakantie in augustus 2011

Heej allemaal =)

Ik ben Amanda, 21 jaar en heb zin in een leuke vette gezellige vakantie!:zon02:
Ik woon in Voorschoten en werkzaam in de horeca als zelfstandig werkend kok.
Lekker eten is dus voor mij erg belangrijk:P
Net zoals lekker cocktails drinken, feesten en zonnen op het strand:P
Een lekker zwembad is ook goed:P Als we maar lekker van de zon kunnen genieten en van de hottie boys:P een vrijgezelle dame rond mijn leeftijd zou dus wel leuk zijn:P
Ben ook wel iemand die van shoppen houd:P Voor de rest ja: stappen, koken en lekker chillen op een terrasje =)
Wil je meer weten, laat wat van je horen en zeg er gelijk bij waar je naar toe zou willen gaan, alles waar het warm is is goed:P

Heb vanaf augustus 3 weken vakantie dus let me know =)

Hoi,

Ik weet niet of Vivian je al gemaild heeft. Maar wij zoeken nog iemand om mee op vakantie te gaan. Zijn nu met 3 meiden.
Wij gaan de laatste 2 weken van augustus naar Italie. Heb je misschien interesse?

Groetjes, Marieke

Hoi hoi,

Ik ben ook op zoek naar een reisgenootje. Ik ben vanaf 4 aug vrij t/m 28 aug. Welk land en wat we doen maakt mij niet uit als het maar gezellig is!

Als je nog iemand zoekt, let me know…

:vak02:

hallo Amanda, jouw oproep deed me goed. Er zijn nog meer vakantiegangers van mijn leeftijd (21jr) die op zoek zijn naar een reisgenoot. Mijn vriendin moest op het laatste moment afhaken om met mij naar Ibiza op vakantie te gaan in augustus. Mijn overige vriendinnen zijn al weg of hebben geen geld. Lijkt het je wat om naar Ibiza te gaan? Shoppen, uitgaan, feesten, strand, zon alles is aanwezig. Laat ik nou ook van lekker eten houden en sta ook graag in keuken voor een bijzondere taart of dessert.(hobby) Misschien sta je op facebook? Hoor graag van je. Groetjes Xandra

Heej Xandra =)

Ibiza lijkt me helemaal te gek! =) En dat je van lekker eten houd vind ik al helemaal super. Lekker uit eten gaan en af en toe zelf eens kokkerellen, lijkt me leuk!
Ibiza is het party eiland dus lekker feesten komt helemaal goed!
Alleen zit ik nu met datums:( ben namelijk van 7 tot 11 augustus in spanje dan heb ik tot de 21 nog vakantie, maar ik ga nog even fixen dat ik de laatste week ook vrij krijg ipv de eerste week augustus=) Groetjess
Zoek me op via facebook, dat praat wat makkelijker =)