Zonnemelk en schoonheid

Heb al ondervonden dat de zonneproducten zoals sun block en after sun in andere landen meer kost dan bij ons.Hoe zit het hiermee in patong?
Heb ook last van lastige zwarte puntjes in het aangezicht,wat kost een behandeling daarvoor ongeveer in patong en weet er mss iemand een adresje voor deze behandeling,groetjes,

witte

Is dat zo dat zonnemelk in het buitenland vaak meer kosten dan hier? Hmm in alle geval, ik zou hem toch zeker hier kopen daar ge ginder vaak niet zeker zijt of het wel echte is. Daar in Azië maken ze nogal graag na. Ochja nu niet dat alles dan fake zal zijn e, dat zeg ik nu ook weer niet.

Voor die behandeling weet ik niets qua prijs of adres, ik weet wel dat ik men tanden heb laten laseren in Samui en dat dat SPOT goedkoop was Tov hier.

Groetjes

doodsimpele gouden regel, die je niet eens hoeft na te vragen: in Phuket is ALLES duurder, en hoe dichter bij de beach, hoe more high the price.
wel is er BigC-tescoLotus en dergelijke hypermarkets-nabij de stad, niet de beach, waar dezelfde prijzen als in heel Thaild aan de kassa worden berekend. mag je zelf uitvogelen of dat opweegt tegen 2x taxirit erheen/terug.

Witte ,

Gezichtbehandeling in Patong 5 a 600 bath.

Groetjes

Voor dit soort treatment’s kun je jezelf beter laten behandelen in Bangkok bij een hospital, alleen lijkt het me niet echt handig omdat je dan over het algemeen de zon moet vermijden, dus niet zonnen en als je jezelf lopend verplaatst over straat zal je een paraplu moeten hanteren, wat je overigens wel eens vaker ziet om de zon te vermijden.

Qau prijzen zou ik het niet weten maar zal ook afhankelijk zijn van de aard en omvang.

In Thailand kunnen ze je er in ieder geval goed helpen met huidproblemen als acné en ander soort van huid oneffenheden.

Hieronder een 3 tal links naar private ziekenhuizen te bangkok.

http://www.yanhee.net/index_en.asp

http://www.bangkokhospital.com/nl/index.aspx

Vind dit op zich nog wel meevallen qau prijs, je kunt bij zaken als Watsons, een soort van etos, allerlei zonneproducten kopen of in de supermarkt als Tesco Lotus, veelal hoge zonnefactoren en veel gezichtscreme’s met whitening, omdat de Thais nu eenmaal liever een wat lichte huid hebben ipv de zon gebruinde huid.