Tanden laten bleken in Bangkok, wie weet een goed adres?

hoi
Binnenkort sluit ik mijn reis af in Bangkok en nu heb ik gehoord dat de tandheelkunde daar heel erg goed is. Geld dat ook voor tanden laten bleken? wie heeft dit eerder hier gedaan en weet een adres wat het goed en hygienisch gebeurd? En op welke prijs moet ik rekenen? Het gaat slechts om 2 of 3 tintjes, ik wil niemand gaan verblinden met mijn te witte tanden!
groetjes lotte

1 like

hallo lotte
ik heb mijn tanden laten bleken op koh samui.
met laser,nou kan je wel vertellen.
ik vond het pijnlijk en duurde 45 minuten.
de kosten waren hier rond de 8000 bath.
maar moet eerlijk zeggen is goed gedaan
weet niet of het in bangkok duurder of goedkooper is.

hi
ik had de post ook op lonelyplanet foru gezet en daar had ik ook al een aantal racties op gehad. vanuit daar kan ik dus zeggen dat 8000 een redelijke prijs is!
Dus jij bent wel tevreden? zijn je tanden veel tinten lichter geworden?
Had liever niet geweten dat het pijn heeft gedaan :paranoid:. Doen ze alleen je voortanden? mijn kiezen zijn namelijk nogal gevoelig en er werd mij afgeraden het te doen bijgevoelige tanden!
groetjes lotte

Hoi Lotte,

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar misschien dat je hier meer info kan vinden:

hoi lotte
ja bij mijn zie je echt heel veel verschil.
ik ben een forse roker en gek op koffie,’
dus mijn tanden waren echt heel erg verkleurd
je kunt zelf kiezen hoe wit je ze wilt hebben.
bij mij hebben ze mijn hele gebit gedaan.
weet niet of ze enkel je voortanden kunnen doen.
moet wel zeggen dat voor het bleken.
mijn tanden helemaal schoongemaakt zijn.
mischien dat het daarom nogal gevoelig is
veel vragen voor schoonmaken en bleken 12000 bath.
maar je kunt onderhandelen over de prijs.
voor mij was het de moeite waard.

ik heb geen ervaring met bleken maar wel met wortelkanaalbehandeling en kroon plaatsen.
Na een oproep op het forum van Lonely Planet kreeg ik deze tandarts zeer nadrukkelijk aanbevolen door meer dan 20 !!! zeer tevreden bezoekers.

Ik ben zelf ook niets dan lovend. eerste consult was gratis. onverwacht brak nog een stuk kies af waardoor de tandarts besloot geen wortelkanaal behandeling te doen omdat ik de volgende dag zou vliegen. ipv die €180 te verdienen heeft hij toen gratis (!!!) een noodvulling gebouwd en ben ik later terug gekomen om alles te laten doen.

In nederland had mijn tandarts €1600 a €1800 geqoute voor het totaal pakket aan behandelingen. In thailand was ik voor het zelfde €450 kwijt!!!
Tel uit je winst! mijn nederlandse tandarts is erg tevreden over het resultaat zei ze afgelopen week

www.bangkokdental.com

groetjes rudi

Erg oppassen voor twijfelachtige klinieken zou ik zeggen. Heb zelf mijn verstandskiezen laten trekken bij het Bangkok Dental Hospital (opletten er is ook een andere onder dezelfde naam maar minder goed) en hier zijn ze erg goed en professioneel: http://www.dentalhospitalbangkok.com/

Daar ben ik zeer

tevreden met sommige tint van mijn tanden. Ik gebruikte producten van het bleken van tanden. Misschien dat ik kan adviseren (aanbevelen) U het: http://www.whiteway-tandenbleken.nl/ het is
de meest goedkoper (de meest goedkopere) van alle locaties van on-line verkoop die ik had kunnen vinden. U kunt vinden alle informatie er.

harte

Waarom in thailand je tanden witter laten maken, als je hier in Nederland tegenwoordig zoveel thuis tanden bleek producten hebt, bijvoorbeeld laseren bij Pearly white of zo een tandenbleekpen van 7 Shade. Ik zou het risico niet nemen om in het buitenland iets aan je tanden te doen, je weet maar nooit wat er fout kan gaan.

Mijn vriend heeft 2 maanden geleden een bezoek gebracht aan de Dental Clinic van Yanhee Hospital. Hier heeft hij setjes gekocht waarmee hij zelf zijn tanden kan bleken. Een bitje had hij al, maar dat kunnen ze daar ook voor je op maat maken. De gel die je meekrijgt zorgt ervoor dat je tanden geleidelijk witter worden. Dit is beter voor je tanden dan een laserbehandeling.

Ik geloof dat hij voor 80 euro aan gel had gekocht, en daar kun je héle lange tijd mee vooruit!
Twee jaar geleden had hij hetzelfde pakketje hier in Nederland bij onze eigen tandarts, en was bijna 200 euro kwijt.