Heeft er iemand ervaring met tandartsen in bangkok ?
Ik wil in mei kronen laten zetten maar er zijn er zoveel die vanalles aanbieden ivm tandartsen dat het moeilijk kiezen word.
mvg
Harry
Heeft er iemand ervaring met tandartsen in bangkok ?
Ik wil in mei kronen laten zetten maar er zijn er zoveel die vanalles aanbieden ivm tandartsen dat het moeilijk kiezen word.
mvg
Harry
Mag ik je adviseren om het lekker in Nederland te laten doen?
Wellicht heb je hier wat aan:
http://www.aroundtheglobe.nl/messageboard/viewtopic.php?t=631&highlight=tandarts
allbyhan waarom zo kort door de bocht met je opmerking ?
in Thailand zijn de tandartsen in de grote steden net zo goed als in Nederland (misschien wel beter)in Bangkok zijn er genoeg tandartsen
en relatief goedkoop ten op zichte van Nederland maar vaak direct af rekenen dus maak van te voren goede prijs afspraken.
succes Harry met je keuze en sterkte met je behandeling
In Thailand is dat prima te doen in de grotere ziekenhuizen in bijvoorbeeld Bangkok of Chiang Mai, ook een stuk goedkoper dan in Nederland.
Veel grote ziekenhuizen in deze steden hebben bijvoorbeeld Amerikaanse artsen of goed opgeleide Thaise tanddeskundigen.
Ik zit hier nu in Thailand dus internet is wat trager, maar wellicht dat je op een van mijn websites www.travel-thailand.jouwpagina.nl of www.bangkok.bestelinks.nl een link kan vinden. Kan me herinneren dat ik er daar een paar heb opgezet paar maanden geleden…
Allbyhan, ik raad je aan om eens een kijkje te nemen in een van de grotere ziekenhuizen in Thailand, je zal zien dat het daar prima is !
Veel buitenlanders reizen tegenwoordig juist speciaal voor diverse ingrepen naar Thailand, het is goedkoper, je hoeft voor sommige behandelingen waar in NL een wachtlijst voor is niet te wachten en de service is beter. En de mensen plakken er dan gelijk een vakantie aan vast om in het warme Thaise zonnetje te herstellen !
Ik heb zelf goede ervaringen met medische zorg in Aziatische ziekenhuizen. Daar zul je me ook niks slechts over horen zeggen. Maar tandheelkunde zorg is als patient erg lastig te beoordelen. Dat je netjes, vlot en goedkoop geholpen wordt wil nog niet zeggen dat het daarom ook technisch goed wordt verricht.