Waar naar de tandarts?

Dit onderwerp moet haast wel elders ook staan, maar kan het niet vinden. Azie (Thailand forum staat wel iets), VS, Europa (Hongarije?), Z.AM. (Brazil?). Het gaat niet om een probleem op reis, maar structuele verbouwingen.

Wij wonen in Hongarije en zijn zeer tevreden met onze (voor Nederlandse begrippen, zeer goedkope) tandarts.
de site van de tandarts, die Nederlands spreekt is www.tandtoerisme.nl.
Ik heb vorig jaar E 130 betaald voor een nieuwe kroon met extra pin.
succes!!
Sandra

Steeds meer mensen reizen tegenwoordig voor tandheelkundige operaties en andere medische ingrepen naar Thailand. Ziekenhuizen zijn uitstekend met vaak buitenlandse artsen of artsen die in buitenland zijn opgeleid. Kosten zijn erg laag vergeleken bij NL, goede nazorg en je kan er gelijk nog een vakantie achteraan plakken.
Je zou eens kunnen kijken op de website van Green Wood Travel, volgens mij kan je daar ook meer info vinden.

De tandartsen in Turkije (Istanbul) zijn uitstekend en veel mensen gaan naar Turkije om hun gebit te laten renoveren.

Hoi,

Ik bemiddel en begeleid al enige jaren heel veel mensen naar Turkije naar de klinieken in Antalya, Istanbul en Fethiye.
Inderdaad als je kijkt naar de kwaliteit van de tandtechnische materialen die gebruikt worden zijn conform de Eu-landen. Internationaal gecertificeerd dus.

Wanneer je via ons besluit om een tandbehandeling te ondergaan in Turkije stapt je niet zomaar de vliegtuig in…
Voor meer informatie kun je me mailen op info@ozdent.nl

Groeten,