Naar de tandarts in turkije

Help!

Weet iemand een betrouwbare tandarts in Bodrum? İk ben al 3x veranderd van tandarts, maar nog steeds niet tevreden.

Alvast bedankt!

Niemand die me kan helpen? İk dacht toch wel zeker dat er hier wat mensen waren die in Bodrum wonen?! Of zijn er misschien helemaal geen goede tandartsen in Bodrum ? :wink:
Of gaan jullie gewoon in Nederland/Belgie naar de tandarts?
İk moet toegeven, ik probeer het ook altijd zo te regelen dat ik niet in turkije naar de tandarts moet, maar dit is een noodgeval!

Weet wel een goede in Side,maar dat is een eindje van Bodrum…

Hans.

:smile: Ja, Hans, Side is me idd een beetje te ver… Hoewel…als ik hier niet snel een oplossing vind…
İk ben weer naar een andere tandarts geweest maar ze lijken me toch zo onprofessioneel!!! Ze willen de tand meteen trekken, terwijl ik denk dat dat toch niet hoeft! Gelukkig valt het met de tandpijn nog wel mee, dus ik kijk nog maar ff rond.

İk ben zelf Turkse Man maar was ik ook niet tevreden voor tandarts.Maar heb ik echt perfect tandarst gevonden. Helaas die zit in İstanbul/ Bakırköy met name Juliiane…Als je kom in İstanbul ık kan je helpen…

:wink:

Hallo voor een betrouwbare tandarts zie www.cosmetic-dental-holidays.nl zij zitten in Bodrum en Kusadasi

Succes:biggrin:

Hallo Hans!
ik zag een reactie van een tijdje geleden!
hoe heet de tandarts kliniek in Side?
en spreken ze daar goed engels?
Groetjes:wub:

Jayceelynn
Helaas is Hans geen bezoeker meer van deze site. Dus moeten we verder vragen wie u dit kan vertellen. Van Filiz weet ik dat ze in Turkije woont. Ik zal haar een PB sturen om hier antwoordt op te geven
Groet
Beppie1

helaas, ik ben nog nooit in tr naar de tandarts geweest.
maar er zijn in manavgat/side wel veel tandartsen. dus miss gewoon ff rondvragen?

sorry dat ik verder kan helpen.

Ondertussen een goede tandarts gevonden? Weet een heel goede tandarts in Bodrum die bovendien vloeiend Engels spreekt: Laat maar horen als je nog steeds op zoek bent…Gr,Inge

Welke tandarts is dat dan? Ik woon ook in Bodrum en moet mn verstandskies laten trekken! Auww

Voor zover ik weet mag je geen “reclame” maken op deze site… dus stuur zosnel mogelijk een berichtje naar mijn privé-E-mail adres (ik vertrek volgende week woensdag of donderdag voor een par weken naar België) en ik doe het nodige. Is niet alleen een uitstekende tandarts, bovendien zijn hij en zijn vrouw persoonlijke vrienden geworden…Je kan er dus van op aan dat hij goed voor je zal zorgen…en werkt veel “zachter” dan vele Belgische/Nederlandse tandartsen…Heb vandaag zelf een veel zwaardere en langere interventie ondergaan (4 uur non-stop operatie en ben echt ok!!!) Als je snel reageert kan ik er misschien voor zorgen dat ik, als je echt schrik hebt, met je meega (had vroeger zelf doodschrik van tandartsen) en oh ja, hij spreekt hel goed engels…moestje zelf geen Turks spreken. Hier is mijn adres: Ingeborgdv@hotmail.com. Zou het trouwens fantastisch vinden om een paar nederlandstalige mensen in Bodrum en omgeving te leren kennen (zit zelf in Bitez) als je dat (eventueel ziet zitten…maar moet je niet verplicht voelen hoor:-) Groetjes en ik kijk uit naar je reactie, Inge

Wie kan Draakie contacteren en vragen dat zij me mailt op Ingeborgdv@hotmail.com?? Alvast bedankt

Reklame is vooral als je er persoonlijk gewin bij hebt. Is het om anderen te helpen dan mag je best een naam neerzetten hoor!

Maar is het voor een eigen bedrijf(dus ben je met financiële middelen verbonden aan die tandarts bijvoorbeeld) of voor iets waaraan jij als poster verdient: Dan mag je het niet neerzetten

Op deze website staat dat je altijd goede referenties moet hebben voor een tandarts in het buitenland.

http://www.123tandarts.nl/tandartsreizen

Ik heb mijn tanden (onder en boven) laten doen in Manavgat. Info kan doorgegeven worden.

Hallo, ik ken wel een hele goede tandarts in Kusadasi. Ik ben zeer tevreden over hen en kan ze hoog aanbevelen. Ze kunnen je in het Nederlands begeleidingen tijjdens de behandelingen. Mail me als je meer info wilt of met hen in contact wilt komen.

ik ben zelf naar een tandarts in Alanya geweest, ik heb daar 3 kronen laten zetten
behandeling is prima , tandarts is super !!! Dus echt een aanrader

Hoi,

Indien er mensen zijn die op zoek zijn naar een goeie tandarts kliniek in Turkije kan ook bij mij terecht. Ik adviseer en bemiddel mensen voor tandheelkundige behandelingen in Turkije.

Ik heb zeer goede contacten met klinieken in Istanbul, Ankara, Antalya en Fethiye.

Voor meer informatie kun je me mailen naar info@ozdent.nl