Hallo mensen,
WIe heeft er een naam en/of adres van een goede tandarts in Bodrum???
En wie heeft er tips voor een goedkope vlucht desnoods een binnenlandse vlucht??
Alle tips zijn welkom
thanks alvast:wave:
Hallo mensen,
WIe heeft er een naam en/of adres van een goede tandarts in Bodrum???
En wie heeft er tips voor een goedkope vlucht desnoods een binnenlandse vlucht??
Alle tips zijn welkom
thanks alvast:wave:
Hoi lekkerding!
Ik weet geen tandarts in Bodrum wel in Turgutreis niet zo ver van Bodrum vandaan. Hij zit op de hoek van Bar street en heet Selma!!! Zij is een goede tandarts!
Groetjes Stacey (ps. Ozzy’s zit op de hoek ;))
Rhanks Tracy,
Er moet het een en ander aan mijn gebit gebeuren maar ik schrik me hier helemaal rot van de prijzen, dus vandaar dat ik dacht ik ga daar eens een financieeel plaatje laten maken van het geheel. Heb al van diverse mensen gehoord dat de tandartsen in Turkye erg goed en ook goedkoop zijn, dus vandaar dat alle info welkom is.
liefs
Hoi lekker ding,
Je kunt via ticketpot.com goedkope vluchten boeken.
Je kunt ook vaak goedkoop in priveklinieken terecht om je gebit te laten renoveren.
Heb helaas geen adres voor je, maar dat weet iemand anders dan vast wel weer.
Succes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Hoi Lekker ding,
Ik ben vandaag nog langs de tandarts gereden en ik zag dat ze ook een telefoonnummer heeft, als je wilt zal ik morgen even voor je kijken en je haar volledige naam geven en haar telefoonnummer??
Groetjes Stacey!
als je dat zou willen doen graag, bedankt alvast, welke talen spreekt ze weet je dat toevallig ook?