Tandartsbezoek in Bangkok

Beste reizigers,

Ik dacht dat ik helemaal voorbereid was op mijn reis. Maar dan opeens krijg je wat gevoelige kiezen. Oja kut, de tandarts ben ik vergeten. Oke, niks meer aan te doen dan maar een zoeken in India (waar ik momenteel nog ben). In de lonely planet een geadviseerd centrum geraadpleegd en 2 vullingen laten doen. Het was echt zo spannend, want ik had mijn twijfels er wel bij maar heb er toch maar op vetrouwd, wou er namelijk ook niet langer mee omlopen zodat het misschien nog erger werd. Maar nu 6 weken verder heb ik af en toe nog last van een kies die gevuld is. Spijt, spijt, maar goed niks aan te doen. Nu ben ik dus van plan om in Bangkok een grondige check-up te doen, omdat ik nog 4 maanden ga reizen.

Nu is er veel aanbod op dit gebied en heb me aangemeld bij:

• Bumrungrad International (hospitaal), veel goede reacties over gelezen.

• Dental Hospital
    88/88 Sukhumvit 49
    Sukhumvit Road, Wattana
    Bangkok 10110
    Thailand … ook paar goeie reacties over gelezen

• En BIDC, maar hierover heb ik wat mindere reacties gelezen dus die valt eigenlijk al af

Ik hoop zo erg dat hier mensen zijn met dergelijke ervaringen die een advies kunnen geven, om het verhaal tot een goed einde te brengen!

Alvast heel erg bedankt en moge u nog veel mooie reizen maken!

Groeten uit Darjeeling, India

:chin:is niks mis mee in Bangkok maak wel duidelijke prijs afspraken (en wat je gedaan wilt hebben) zo dat je niet voor een financiele verrassing komt te staan.:thailand::cambodia:

Jan is de man die ervaring heeft die komt wel opdagen , wij gaan dit jaar eens proberen in Chiang Rai.:chin:

En hier ben ik dan… Zelf goede ervaring met het Yanhee hospital maar dan wel de dental afdeling aangezien je er voor veel medische zaken terecht kunt.

http://www.yanhee.net/about-us/service-facilities/Dental%20Center

Mijn vriend is 2 maanden geleden ook op de dental afdeling van Yanhee geweest.
Prima ervaring: ervaren personeel en goede behandeling!!

Zelf ben ik ook tevreden over mijn (niet dental) behandelingen bij Yanhee. Perfect ziekenhuis en een absolute aanrader!