Er moet redelijk wat werk verzet worden in mijn mondje en aangezien dat hier in Belgie mij een aardig centje zou kosten, heb ik mij laten vertellen dat dit in Thailand een héél stuk goedkoper is om diezelfde ingrepen te laten doen.
Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen en waar ik dan eventueel terecht kan?
Persoonlijk hier goede ervaringen mee inmiddels al weer een paar jaar geleden en dikwijls gepost maar hier ooit 2 bruggen laten plaatsen plus een bezoek gebracht aan de mondhygiënist ben er zeer over te spreken tot op heden.
Qua prijs een derde van de prijs in Nederland alleen staat de Euro er nu wel wat slechter voor als bij mij in de tijd euro 1 = Bath 50 dat is nu ongeveer euro 1 = Bath 40
Het Yanhee hospitaal in Bangkok uit te spreken als Jan Hie:
hier onder een link:
Als toevoeging op een prijs indicatie moest ik in Nederland betalen per brug a euro 1600 gedeelte daarvan te declareren bij het ziekenfonds dus 2 bruggen kwamen mij op euro 3200, in het Yanhee betaalde ik voor 2 bruggen van aan de buitenzijde porselein en met een goud constructie aan de binnenzijde omgerekend euro 1200 dus een verschil van euro 2000 in totaal, alles gerealiseerd in 3 weken tijd, bij aankomst in Bkk meteen een afspraak en dan wekelijks terugkomen en wel eens voor zeker 3 uur op de stoel gelegen per bezoek, aan te geven dat dit eigenlijk niet gebruikelijk is/was maar ik wilde nu eenmaal 2 bruggen laten maken dus zat er niets anders op dan…
Hoi,
Ik zag je bericht en weet niet waarom je keus is om naar Thailand te gaan, maar misschien kan ik je helpen.
Wij bemiddelen en begeleiden mensen voor tandheelkundige behandelingen naar Turkije. Ik werk samen met klinieken in Antalya, Istanbul en Fethiye.
Ik weet niet of dit een optie voor je is, maar je kunt altijd even kijken hoe of wat.
Voor implantaten krijg je 10 jaar garantie en kronen/brugwerk 7 jaar.
Wanneer je via ons besluit om een tandbehandeling te ondergaan in Turkije stapt je niet zomaar de vliegtuig in…
Voor meer informatie: kan je via pm berichtje reageren.
Dit jaar in Chiang Rai ( in privé kliniek ) twee kronen laten plaatsen 200 euro stuk in BE vroegen ze 800 euro stuk … en van de duurste kwaliteit genomen dus het kan goedkoper…
Pijs voor een brug was 600 euro.
:chin: