zon-zee-strand-uitgaan

Hoi Meiden,
Ik ben op zoek naar een reisgenote (hetero) en zij heeft zin om twee weken naar bv. Griekenland te gaan voor zon/zee/strand en lekker veel uitgaan :wink:
Liefst ga naar een leuk 4 sterren hotel midden in het centrum, half pension of all inclusive

Ik ben een spontane meid, 24 jaar, single en houd van reizen-uitgaan-uiteten en vooral veel lol hebben ! Omdat al mijn vriendinnen vast aan de relatie zijn, porbeer ik het op deze manier…
Spreekt dit je aan? en heb jij zin om deze zomer veeel leuke mannen te ontmoeten :wink: dan mail me naar vl.b@hotmail.com
Valerie

hoi, ik heb je toegevoegd op msn. je berichtje sprak mij wel aan. ik weet niet of je ondertussen al iemand hebt gevonden. maar ik hoop je snel te spreken

ook mij spreekt je berichtje aan. ik heb je een mailtje gestuurd! misschien kunnen we een groepje bij elkaar krijgen?

groetjes

Hoi Valerie!

Heb je al een reisgenootje gevonden?
Mijn plannen zijn iets anders… ik wil ongeveer een weekje weg,en het liefst cheapiecheapie naar Turkije . strand zee, stappen spreekt me wel aan. heb vanaf 12 juni 2 weken vakantie, wil op 17 Juni nog graag naar Defqon, maar daarna kan ik dus ene wekje weg. (of ervoor)

Laat me ff weten of je al iemand gevonden hebt…

weet dat het kort dag is, maar dacht; probeer t gewoon!

Groetjes Esther