Zomervakantie met twee puberzonen

Ik ben een alleenstaande vrouw met twee zonen van 12 en 17 jaar. Ik wil voor de eerste keer alleen met hun een “verre” vakantie maken. We zijn allerdrie waterliefhebbers, snorkelen en surfen zou mooi zijn. Graag tips welke bestemmingen voor hun de moeite waard zijn en ook nog betaalbaar.
Wat zijn veilige bestemmingen als alleenstaande vrouw, alle tips/ervaringen zijn welkom in deze orientatiefase.

Mijn eerste gedachte bij het lezen van jouw vraag is Bonaire: :vak02:

Bonaire beschikt over prachtige watersportmogelijkheden en is een onderdeel van het Nederlands koninkrijk en dus relatief veilig.

Als je graag meer informatie wilt hebben, mag je altijd contact met mij opnemen.

Of neem een kijkje op www.jouwreisburo.nl

Dank je wel voor je reactie. We zijn echter al eens naar Curacao en Bonaire geweest. Ik speel met de opties om rond te trekken in Zuid-Amerikan of Thailand/Indonesie,

Petra

Mijn eerste gedachte bij ver weg / mooi / surfen is Ecuador ! Zoek daar eens wat info over op :slight_smile:

Het linkje verwijst naar mijn website waar wat meer info staat over Montañita, Ecuador wat een echt surf walhalla is. Ik bied er zelf echter geen reis naar toe aan, slechts een taalstage, maar het is om een kleine indicatie te krijgen van wat er mogelijk is.

Stulango, Moving Cultures - Marvin van Dongen

Thailand is zeker een goede optie. In het noorden ga je voor de jungle tochten wat meer activiteiten en in het zuiden kun je duiken, snorkelen. Het voordeel van thailand is dat het relatief goedkoop is om naartoe te vliegen.