Zomerhit

opzich wel lekker nummr, je moet er wel van houden
en de tekst is ook wel lachu :smiley:

klopt je moet er idd van houden, in Nederland zouden ze ook nooit populair worden helaas… in California waren ze wel heel populair, heb ze live gezien in Santa Barbara :smiley:

ja hij is misschien wel oud maar jezus ik krijg wel echt een ā€˜ā€˜blanesgevoel’’ elke keer als ik op de arena site kom en dat nummer begint te spelen(www.arenablanes.com :D)

uhu anders ik wel tis nu me ringtone haha :smiley: maar ff iets wat ik niet snap, jullie kennen vast wel dat nr: infernal - from paris to berlin… was vorig jaar rond deze tijd helemaal nr 1 ofzo… en nu… is staat ie gewoon op nr 1 bij most wanted van slam fm en is ie vandaag 5x gedraaid :expressionless: dat gebeurd tog nooit met oude nrs…!?

vind t ook wel grappig nr ja :wink:

Ja is opnieuw uitgebracht in de hoop dat het een dikke zomerhit wordt. Is gemaakt bij Radio 538 maar hoop toch echt niet dat dit de zomerhit wordt (denk het niet). Heb inmiddels een schijthekel aan deze plaat.

uhu ben m ook wel aardig zat… vorig jaar helemaal kapot gedraaid

Ik wil een leuke zomerplaat !

komt wel goed… heb al1 nogsteeds geen idee welke t zal worden haha :smiley: vind jokero wel leuk maar das geen zomerhit

heb hem eigenlijk nooit echt leuk gevonde…:confused:

je moet downloaden Switch - a bit patchy (kenny dope mix) muahaha dat deuntje is zo grappig

over oude liedjes gesproken…:wink: :whistle:

maar dat draaien ze nu opeens de laatste paar weken in noordwijk opeens :expressionless: had daarvoor nog nooit gehoord

aha… ja hier in ut zuiden komt alles eerder :smiley:

haha tis goed met je :wink:

myn moeder kent dat liedje ook :expressionless:

dat komt… omdat het eerst een deuntje was van the fresh prince of bel air en dat is nu mix :smiley: (ook maar gehoord ;))

ja… kan er mee door, beetje bij kome van gisteravond:whistle::smiley:

en moet dalijk weer werke…

als ā€˜ā€˜from paris to berlin’’ de zomerhit word dan bind ik mezelf vast aan een vuurpijl tijdens het santa anna festival

oeh gezellig :stuck_out_tongue: haha nee dat word m niet :smiley: maar op arena site staan wel paar leuke nrs maar ook een paar die k 2 jaar geleden al kon