Zomeraanbieding Salamanca 18 Juni

hey

wie kan mij hier meer over vertellen? :lol:

Ik ga ook de 18e naar Salamanca!!! :smiley:
Nog maar een paar weekjes…
Wie gaan er nog meer dan weg?? Heb het idee dat de meesten pas later gaan of lijkt dat maar zo!!

Groetjes girly

Hoi!

Voor de zoveelste keer ga ik hier mijn site promoten:

http://groups.msn.com/Salamanca2004Trip

Hier vind je heel veel info, zelf ga ik ook met de zomeraanbieding

Groetjes Mareska

Heb begrepen dat er via studytravel idd maar 9 mensen de 18e weggaan :frowning:
Mensen die via een andere organisatie gaan misschien???

[FONT=Arial][SIZE=7]
Hoi Allemaal!!
Ik ben lucinda 20 jaar en ook ik ga 18juni vanuit nijmegen naar Salamanca!!!Dacht ik de hele weg in de bus te moeten zitten, krijg ik ineens te horen dat we gaan vliegen!!Harstikke leuk!!Ik heb ook gehoord dat er maar 9 mensen meegingen, waarschijnlijk hebben een hele boel mensen tegen die tijd nog geen vrij!Maar ik denk dat we er met zn 9en ook een leuke tijd van kunnen maken toch :smiley: !Ik ga voor 31 dagen naar salamanca, nog meer mensen die voor deze tijd naar Salamanca gaan?Tot over een paar dagen!
groetjes lucinda

Hai,

Ik zou ook eerst de 18de gaan, maar vanwege mijn werk moest ik het verzetten naar 30/7… helaas. Maar, jullie gaan opeens vliegen? Hoe dat zo? Da’s wel relaxed. Moesten jullie daarvoor bij betalen? ik neem aan dat er op de 30ste wel wat meer mensen mee gaan.

Ciao

Zo het is al bijna de 18e! Hebben jullie er zin in!!? Neem aan van wel.
Heel veel plezier en ik kom snel achter jullie aan hoor (3 juli).

Ik heb er zeker zin in!!!
Ben helaas de enige die toch gaat bussen ivm met mn vliegangst??!!!
Ik was al zo ‘blij’ (tuurlijk, 24 uur in de bus vind ik ook niet alles) dat de busreis bij deze aanbieding was inbegrepen!

Hoefden trouwens niks extra’s te betalen voor het vliegen hoor… En dat ze nu gaan vliegen komt door het lage aantal aanmeldingen voor deze datum…

Vanaf 3 juli zal het wel drukker worden idd… Zie jullie in Salamanca!!!

Groetjes Geeske

Nog 2 dagen! Zijn jullie koffers al gepakt?
Ik heb er ook zo veel zin in! Ik ga over 2 weekjes, ga vandaag al een aantal inkopen doen. Tot in Salamanca!

Gaan jullie allemaal alleen heen?

Hola,

ik ga van 4juli tot 31juli.

tot dan! B)

Hallo,

ik vertrek ook 18 juni naar salamanca, maar omdat ik uit Belgie kom neem ik het vliegtuig naar Valladolid en dan met de bus naar Salamanca, Is er nog iemand uit Belgie die zo reist, of uit nederland, ik vlieg met ryanair en ik stijg op om 13u!

Mssn tot in Spanje??!!

Ilke