Salamanca Augustus

Wie gaat er allemaal naar Salamanca in Augusus ?

ik ga van 31 juli tot 24 augustus

vermeld effe of je met de bus of plain gaat

Hola!

ik ga van juli t/m oktober naar Salamanca toe. Ik ga met het vliegtuig.

Saludos.

Hai ik ga 16 july tot en mey 15 augstus. Ik ga met de bus en study travel. Ik slaap dan in een appartement

Michielreusch@hotmail.com

Hola Don Carter,

bedankt voor je mailtje!
Bij www.basiqair.com kun je, als er vroeg boekt, voor goedkoop vliegen.
Vanaf Madrid is het ong (met de auto/bus) nog 2,5 uur rijden naar Salamanca. Een taxi van het vliegveld in Madrid naar het treinstation kost je ong. 25 Euro. Om met de bus van Madrid naar Salamanca te gaan, kost je ong. 16 Euro. Dit zijn de prijzen die ik vernomen heb.

Als je meer wilt weten, kun je altijd mailen!

Saludos.

Hoi,

zoals ik al in eerdere topics heb verteld, heb ik een site gemaakt voor mensen die naar Salamanca gaan deze zomer.
Voor de liefhebbers: http://groups.msn.com/Salamanca2004Trip

Groetjes Mareska

Hai allemaal,

Leuk dat jullie allemaal in augustus naar Salamanca gaan. Ben zelf ook van plan om dan te gaan, maar ik moet nog wel de nodige voorbereidingen treffen. Kan iemand zeggen waarom ik voor Salamanca zou moeten kiezen en niet voor bijvoorbeeld, Barcelona?

Groetjes,

Lotte

hallo mensen ik heb zo juist een plainticket gekocht vertrek 31 july naar madrid en dan met trein of bus naar Salamanca gaan er nog meer mensen op die dag met de vliegtuig

afz DC

Originally posted by Don Carter@30-04-2004, 17:18:56
** Wie gaat er allemaal naar Salamanca in Augusus ?

ik ga van 31 juli tot 24 augustus

vermeld effe of je met de bus of plain gaat **

heej, ja ik ben van 3 juli tot 2 oktober in Salamanca, welke school zit je? Laat het even weten, xx chloe

Hey Chloe,

jij ook hier! hahaha!

Originally posted by Dominique@14-06-2004, 15:34:23
** Hey Chloe,

jij ook hier! hahaha! **

hahaha ja wat een gezelligheid he! Morgen horen we of we naar Salamanca gaan Do, uitslag!!! Spannend! Ciao kus clo

We gaan sowiezo (ik wel, jij toch ook??) :smiley:

Ik heb er zin in!

Originally posted by Dominique@17-06-2004, 07:49:03
** We gaan sowiezo (ik wel, jij toch ook??) :smiley:

Ik heb er zin in! **

jaaa, we zijn geslaagd!

Hallo allemaal! Vraag me af of er nog mensen zijn die dit nog lezen voordat ik vertrek, maar wil toch graag ff weten of er ook nog mensen 27 augustus naar Salamanca gaan!

Als ik het zo lees is iedereen al daar :huh:

En is het gemakkeljk om vanuit de luchthaven in Madrid naar Salamanca te komen?

Groetjessss Ramona