Salamanca!

Hola gentes,

Ik ga in juli voor een maand naar Salamanca, zijn er mensen die dan ook gaan?

Ik zoek eigenlijk nog de goedkoopste manier om daar te komen, wie kan me zeggen hoe ik dat het beste kan doen, trein bus vliegtuig ufo?

Adios!

Roman :slight_smile:

Eerst met Transavia, KLM of Iberia vanuit Amsterdam, of Virgin Express vanuit Brussel naar Madrid, daar metro naar busstation Conde de Casal, daar bus naar Salamanca.

Of Vanuit Charleroi met www.ryanair.co.uk naar Valladolid en daarna met bus naar station van Vallldolid en daarna met de trein naar Salamanca.

Voor meer info over Salamanca moet je kijken op: Salamanca

groeten,

Chris

Hallo,

Kan iemand me vertellen hoever het is van het vliegveld in Valladolid (Ryanair) naar het busstation vanwaar de bussen naar Salamanca vertrekken? Hoe kun je daar het beste komen? Taxi? Bus?

Alvast bedankt.

PS mijn zoon Tomas vertrekt per 2 oktober a.s. voor 12 weken naar Salamanca met Study Travel. We hebben net z’n vliegticket naar Valladolid geboekt vanaf Brussel (Charleroi) met Ryanair. 70 euro heen en terug! Kun je niet voor autorijden.

Er rijden bussen vanaf het vliegveld naar de stad, waar op bus of trein kan worden overgestapt. De verbindingen zijn niet geweldig, maar het is wel allemaal goedkoop.

Chris.