reis binnenkort >>>naar Madrid en wil van de luchthaven direct naar Salamanca reizen.
Weet iemand hoe dat eenvoudig kan.
Ben ook op zoek naar een aanbeveling voor een hotel in Salamanca.
Ga er als toerist heen niet voor een taal studie .
Graag reacties
Les Weeland
Je kunt vanuit Madrid met de trein naar Salamanca, deze kun je plannen via www.renfe.es (website van de Spaanse spoorwegen). Ik denk wel dat je vanuit het vliegveld wel eerst naar het centrale treinstation van Madrid moet en vanuit daar de trein kan nemen naar Salamanca. Ik neem aan dat je land op Barajas? Dan heb je alleen een metrostation op het vliegveld, waarvan uit je makkelijk naar het centrum van Madrid kunt komen.
Een andere optie is de bus, deze gaat wel rechtstreeks vanaf het vliegveld van Madrid. Voor meer info : http://www.avanzabus.com/web/default.aspx
Het ligt er net aan waar je voorkeur naar uit gaat, qua tijd maakt het niet zo veel uit. Bij allebei kun je rekenen op 2,5 tot 3,5 uur reizen en ook qua prijs scheelt het niet heel veel.
ja ben van dezelfde mening ben vorig jaar naar Zaragoza gereisd vanuit de luchthaven en dan per taxi naar het treinstation.
is niet zo een lange taxi rit
Net ticket voor de bus geboekt perfect nadeel is dat de eerste pas om 13.00 vertrek en komen aan om 9.35 maar vliegen later door dus de grote bagage moeten we naar terminal 4 brengen en in bewaring geven dus daar ruim de tijd daarvoor Is Zaragoza aan te bevelen ??
Zaragoza… ja zeker is een zeer prachtige stad de 5° grootste van spanje als ik me niet vergis.
Je hebt de Ebro ( rivier)loopt door Zaragoza,langs de oever kan je rustig wandelen.
Het oude stads gedeelte met zijn mooie basseliek, en vele oude gebouwen.
In het oude stads gedeelte vind je ook zeer smalle en gezellige steegjes met typische tapas bars.
Te veel om alles optenoemen maar zeker een bezoek waard
dank voor je info Pieter ga zeker Zaragoza eens bezoeken