Hoi mensen,
wie gaat er 30 juli naar Salamanca via Study Travel?
Groetjes
Hoi mensen,
wie gaat er 30 juli naar Salamanca via Study Travel?
Groetjes
Ik!! ![]()
Waar stap jij op? En hoe lang ga je en waar verblijf je?
Ik ook ![]()
Hoi, ik ga voor 17 dagen naar Salamanca. Ik stap op in Utrecht en ik verblijf in Salamanca in een appartement.
Doei, greetz
Fieke
hallo ik ga ook naar Salamanca de 31e tot 24e aug ik weet nog niet hoe ik ga denk met vliegtuig want zie 27 uur in een bus waar het 30 graden buiten is en binnen ook te warm niet egt zitten
afz TD
He mensen wat een hoop salamanca gangers zeg. Ik ga 16 july tot en met 15 augustus met de bus vanaf utrecht
Michielreusch@hotmail.com
voor de liefhebbers zal ik even mijn site promoten:
http://groups.msn.com/Salamanca2004Trip
Groetjes Mareska
En ook ik ga 30 juli naar Salamanca, met de bus vanaf utrecht.
28 augustus ga ik weer terug, hopelijk vind ik het jammer om weer terug te moeten :huh:
Tot dan
Berend
Hola señores y señoritas,
Ik ga ook naar Salamanca met StudyTravel. Ik vlieg op zo. 4juli naar Madrid en vlieg 31juli weer terug. Ik verblijf in de studentenresidentie. Misschien zie ik jullie daar.
Hasta luego B)
Op de dag dat jij terugvliegt, zitten we nog in de bus (of we zijn net aangekomen), maar veel plezier alvast!
X
Naar welke school gaan jullie? Iemand nog via tricolore?
Ja, Souly, ik ga via Tricolore!
Leuk om te horen dat er nog iemand gaat, want ik heb nog bijna niemand gesproken die met Tricolore gaat.
Nee voor mij geldt hetzelfde, ook bijna niemand gesproken die via tricolore gaat… Jij gaat dus ook met het vliegtuig heen? Dan schijn je toch een taxi te moeten nemen naar het busstation die je weer in Salamanca afzet? Als ik het allemaal goed begrepen heb!!