Zomer 2013

Heyhey,

Ik ben Claudia, 19 (bijna 20) jaar ik studeer toerisme en ik zou in de zomer van 2013 graag op vakantie willen.
Waarschijnlijk heb ik niet de mogelijkheid om met een van mijn vriendinnen op vakantie te gaan (vanwege geen geld/relatie etc.)
Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die met hetzelfde probleem zitten, maar toch graag op vakantie zouden willen gaan.
Om deze reden zoek ik een reisgenoot :slight_smile:
Ik zat te denken aan Turkije, Portugal of Spanje. Egypte en Marokko zijn ook een optie…
Ik hou van zonnen, (uitgaan), steden bezoeken, terrassen, lekker eten, winkelen etc.
Ik hoor het graag als je interesse hebt:hihi:

hoi hoi claudia, ik weet niet wanneer je zou willen eventueel;) maar ik kan vanaf half augustus tot begin september;)

Turkije lijkt me leuk, maar het kan wat mij betreft ook net zo goed spanje ofzo worden hoor of een van de griekse eilanden;)

Ik hoor het wel van je;)
groetjes

Hallo!
Mijn naam is Jelle en ik wil graag van de zomer 10 á 14 dagen lekker weg. Omdat al mijn vrienden nu aan de relatie zijn en dus geen tijd/zin/geld hebben om deze zomer op vakantie te gaan probeer ik het dus via deze weg. het lijkt me een uitdaging maarrrr: wie niet waagt, die wint nooit.
Waar we heen gaan maakt me niet zoveel uit, als het er maar warmer is dan in Nederland. En af en toe ook ‘s avonds nog een stapje kan zetten.

groetjes!!