komende zomervakantie zou ik graag een maand tot anderhalve maand lekker weg willen. helaas heb ik niemand uit mijn vriendenkring mee kunnen krijgen, dus ik probeer het nu zo. qua bestemming ben ik behoorlijk flexibel, dus laat maar weten als je iets in gedachten hebt!
iets meer over mezelf: ik ben net 20 geworden en ben eerste jaars studente IBMS in Vlissingen. 2 jaar geleden heb ik in de zomervakantie 4 weken in Thailand gezeten wat echt fáaaantastisch was. dat was toen met een groepsreis, dit keer wil ik het lekker zelf doen.
Ik wil ontzettend graag rondreizen in Mexico, ook een maand tot anderhalf. Helaas heb ik hier nog niemand voor gevonden.
Ik ben 23, bijna afgestudeerd. Lijkt het je wat? buijsmarleen@hotmail.com
Ik wil in de zomer een maadje weg naar Azie. welk land precies weet ik nog niet. Heb alleen nog niemand kunnen vinden die met mij mee wil.
Ben zelf dan 21 jaar…
Stuur me anders even een berichtje.
Haay, Ik wil deze zomer het liefst voor een paar weken naar een noord afrikaans land, maar ben ook flexibel. Ook ik heb niemand van mijn vriendenkring mee kunnen krijgen. Ik ben 23 jaar en studeer aan de UVA.
Stuur me anders een berichtje, dan kunnen we kennis maken en kijken of het klikt
groetjes stephanie
hey mensen, sorry maar ik heb me toch weer bedacht. ik heb een reis gevonden om in peru spaans te leren en daar vrijwilligerswerk doen, en dat ga ik alleen doen. sorry voor het loze bericht! misschien kunnen jullie met elkaar?