zomer 2008, Spanje/Griekenland

Hallo,

ik ben op zoek naar iemand die in de komende zomer lekker anderhalve week ergens wil genieten van het mooie weer, strand, stappen en chillen.
Een idee is om naar Kreta te gaan.
Ik ben zelf 27 jaar, student aan de Uni en dit lijkt me een leuke manier om er weer eens een leuke vakantie van te maken! Maakt me in principe niet uit wie er reageert, als je maar van gezelligheid houdt!

Ik zie de reacties wel tegemoet.
Ciao

hey ja klinkt leuk!!! ik heet ron en zoek ook iemand om op vakantie te gaan;) ik ben in men laatste jaar van men opleiding en ben 21 jaar. ik leer voor zelfstandig werkent kok.

hoi voeg me maar toe en wie weet(M-24j) [EMAIL=“balletje23@hotmail.com”]balletje23@hotmail.com

Hoi Madani,

Mocht je nog geen suc6 hebben gehad met zoeken / gevonden worden:

Ik heb al 3 serieuze reactie’s gehad op mijn Turkije-oproep. Eentje van hen wil ook graag met een groepje gaan en heeft de oproep geplaatst om allemaal naar Hotel Linda 4* (A.I. Ook 1-pers. kamers!) in Side te gaan. Dan maakt de periode niet meer zoveel uit, maar kan degene die daar is / zijn de nieuwkomers weer introduceren, a la kettingreactie. Misschien ook iets voor jou? Hij (Rene) gaat tot 22 mei en ik kom naar alle waarschijnlijkheid 19 mei aan. Blijf daar 9 dagen.
Check de site, zou ik zeggen.
http://www.stipreizen.nl/SILIN?Period=2008-5

Groetjes, Nagiha.