Ik ben opzoek naar iemand (V) om in de zomer van 2007 (juli/augustus) gezellig mee op vakantie te gaan!
Ik ben een lieve en spontane meid van 19 jaar (wordt in augustus 20) en kom uit omg. Amsterdam.
Qua vakantie wil ik zowiezo naar een zonnig en lekker warm land, de bestemming maakt mij verder niet zo erg uit! Ik vind het leuk om uit te gaan, maar niet elke dag in de vakantie, ik wil ook wat van het land/eiland zien zoals excursies doen, en lekker bij het zwembad liggen, uit eten gaan , shoppen, terrasje pakken of op het strand liggen bakken!
Ben jij ook 19, 20 of 21 jaar (V), en heb jij ongeveer dezelfde ideeen over een vakantie, en lijkt het je leuk om samen te gaan? Stuur me dan een mailtje:jazondag@hotmail.com of reageer in dit topic…
Ik zag je bericht toevallig staan, omdat ik zelf ook een oproepje gesplaatst heb. Ik hou ook wel van een vakantie die jij omschrijft, maar ik wilde dit jaar net ff iets anders doen. Daarom denk ik erover om een cursus Spaans te doen in Salamanca. Lijkt je dat niks? Ik ben er nog niet helemaal zeker van mijn plan, want als ik jouw mail lees krijg ik ook wel zin om zo’n vakantie te doen. Anyway, ik ben 20 jaar en doe een hbo-opleiding, als je het leuk vind nog ff verder te babbelen over de vakantie van 2007: annik_xxx@hotmail.com
hey,
Ik wil graag naar Egypte om te duiken,en ben nog op zoek naar een reisgenoot…
Ik ben 18,is dat een probleem?
[EMAIL=“Roosje355@yahoo.com”]Roosje355@yahoo.com
Hoi!
Ik reageer misschien een beetje laat, maar ik ben ook op zoek naar iemand om de zomer mee op vakantie te gaan.
Net als jij ben ik nu ook 19 en wordt ik in augustus ook 20. Ook mijn ideeen qua invulling van de vakantie komen volgens mij aardig overeen met die van jou.
[EMAIL=“kderoon@hotmail.com”]
Groetjes, Kirsten
Dag lien , ik vroeg me af of je al iemand hebt gevonden voor je vakantie? , zo niet ben ik van plan om dit zomer naar amerika te gaan, lijkt dit je wat ?