Hallo
Ik ben 29 , kom uit Turnhout! Ik zou nog graag deze zomer op vakantie gaan! ik heb verlof tussen 15/07 tot 16/08 (ik moet wel 27/28/29 juli thuis).
Ik hoor graag jullie voorstellen.
Hey Wendy,
Ik ga van half juli tot begin augustus interrailen door Europa. Lijkt dat je wat? Dan kunnen we eventueel een deel van de reis samen doen ofzo. Ik ben een jongen van 23 en ik woon in Zutphen (dus niet bepaald naast de deur…). Ik hoor wel wat je ervan vindt.
Groetjes, Sjaak
Hallo, ben een jongen van 26 en ik heb sinds kort te horen gekregen dat ik juli en augustus “vakantie” heb. Ik wil er heel graag tussenuit voor n tijdje daarom sprak deze oproep me meteen aan. Heb alleen nog geen idee waar naartoe, ben heel gemakkelijk in de omgang en wil wat van de wereld zien, misschien zelfs wel met de intentie om daar te blijven. Wendy, als je goeie ideeen hebt hoor ik t graag van je.
Groetjes, Thijs
Hallo Wendy ben een man van 41 uit Friesland die begin week 29 vertrekt richting Frankrijk en wel via het Loiregebied met bezoek aan wijnstreek Anjou, wijnproeverij en bezoek wijngaard. Daarna richting Bretagne voor muziekfestival, relaxen, dagje strand, boottripje, heerlijk eten, noem maar op.
Moet zelf begin augustus ook weer thuis zijn dus reis je met me mee dan hoor ik graag van je…
A bientôt…
Jakob
ha Wendy,
ik heb vakantie 19 juli tot 5 augustus, al mijn vrienden hebben al iets gepland
vandaar dat ik ging zoeken op google naar reisgenoten. ik heb nog geen idee wat en waar. ik werk bij de Stadsgalerij Heerlen en ik woonde o.a. in Rome, Leuven & Amsterdam (en nu Heerlen :)).
Groet,
Sandrijn
Hoi Wendy.
Ik heb ook vrij in juli (week 30 en 31), ik heb zelf een ook oproepje geplaats (reageer hier anders even op).
Ik wil het liefste met een gezellige groep op vakantie gaan na een zonnige bestemming. trefwoorden: actief (bijv raften), stedenbezoeken, maar vooral een gezellige vakantie.
Laat ff wat weten of je dit ook leuk lijkt (reageer anders op de oproep of stuur een mailtje naar justmoi@live.nl).
Groetjes,
Jordy
hey hoi
net als al die anderen hier, heb ik ook het zelfde probleem
ik ben dus ook op zoek naar een vakantie maatje.
ik kan vakantie nemen wanneer ik wil, dus makkelijk aanpasbaar
groetjes jeroen
jeroen_pereboom@hotmail.com
Beste allemaal,
Hey,
Heb verlof van 15 juli tot 20 augustus.
Ons gezin; Mijn vrouw, ikzelf en ons zoontje van 4 1/2j zouden eens naar spanje of zuid frankrijk op strandvakantie willen gaan met onze wagen. Wijzelf hebben hiermee geen ervaring en zoeken daarom reisgenoten al dan niet met een auto die deze zomer met ons mee op reis willen voor 2 a 3 weken op hotel of camping dit is samen te bespreken. Heb je vraagjes of wil je van gedachten wisselen bel gerust even op 0496/625749 groetjes
Hallo wendy,
wij zijn een stel wonen vast in spanje,en zoeken een vriendin om eens uit te nodigen bij ons in spanje,zin om verder te traten op Msn?
[EMAIL=“anaymarc69@hotmail.com”]anaymarc69@hotmail.com
kusjes uit spanje
Ana en Marc